Gå til innhold

Flere med eldre sprekker i skallen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at man kan ha sprekk vertikalt i pannen ettersom hvordan skjøter gror sammen i spedbarnstiden, men dette er noe annet.

Jeg har en lang diagonal sprekk, et par-tre millimeter bred som begynner på hårfeste i pannen på høyreside og som ender i en ujevn sprekk ved øyebrynet. Tror den har vært der lenge og begynte å lure på hvordan jeg har fått den.

Kan det være en naturlig sprekk? Gammel skade? Kan ikke huske å haopplevd noe som ville gitt en slik sprekk..

Flere som har slike mystiske sprekker?

Anonymous poster hash: 819ea...9b8

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleminto
Skrevet

Jeg har en sprekk i kraniet etter en sykkelulykke, sprekken kjennes tydelig men synes ikke. Det gjør ganske vondt når kraniet sprekker så vil jo tro at du hadde husket når det kan ha skjedd. I dag har jeg forøvrig ingen plager med dette og lever helt smertefritt😊

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Ja det eneste er at jeg ble påkjørt som 8 åring. Men da ble jeg lagt inn på sykehus og regner med at de ville oppdaget sprekk i kraniet der?

Kan ikke skjønne hvor ellers sprekken kommer fra heller.. :klo:

Anonymous poster hash: 819ea...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg også! Akkurat som du beskriver. Men aner ikke når jeg har fått det eller hvorfor.

Anonymous poster hash: 7e34b...258

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sprekk i kraniet etter en sykkelulykke, sprekken kjennes tydelig men synes ikke. Det gjør ganske vondt når kraniet sprekker så vil jo tro at du hadde husket når det kan ha skjedd. I dag har jeg forøvrig ingen plager med dette og lever helt smertefritt

Husk hjelm!

Anonymous poster hash: 21b55...b52

Gjest Lilleminto
Skrevet

Husk hjelm!

Anonymous poster hash: 21b55...b52

Stygg ulykke og hjelmen reddet meg😊jeg ble faktisk meiet ned av en trailer, brakk 3 ribbein, et ben, knuste begge kneskålene og brakk en arm- ja, så bruk hjelm!

Skrevet

Har ein sprekk på sida av hovudet, datt et par meter ned frå ein mur. I fylla sjølvsagt. Gjekk aldri til legen. Men regner med det er difor sprekken er der!

Ah.. Etterpåklokskap..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...