AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Vet at man kan ha sprekk vertikalt i pannen ettersom hvordan skjøter gror sammen i spedbarnstiden, men dette er noe annet. Jeg har en lang diagonal sprekk, et par-tre millimeter bred som begynner på hårfeste i pannen på høyreside og som ender i en ujevn sprekk ved øyebrynet. Tror den har vært der lenge og begynte å lure på hvordan jeg har fått den. Kan det være en naturlig sprekk? Gammel skade? Kan ikke huske å haopplevd noe som ville gitt en slik sprekk.. Flere som har slike mystiske sprekker?Anonymous poster hash: 819ea...9b8
Gjest Lilleminto Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Jeg har en sprekk i kraniet etter en sykkelulykke, sprekken kjennes tydelig men synes ikke. Det gjør ganske vondt når kraniet sprekker så vil jo tro at du hadde husket når det kan ha skjedd. I dag har jeg forøvrig ingen plager med dette og lever helt smertefritt😊
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Hei! Ja det eneste er at jeg ble påkjørt som 8 åring. Men da ble jeg lagt inn på sykehus og regner med at de ville oppdaget sprekk i kraniet der? Kan ikke skjønne hvor ellers sprekken kommer fra heller.. Anonymous poster hash: 819ea...9b8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Sånn har jeg også! Akkurat som du beskriver. Men aner ikke når jeg har fått det eller hvorfor.Anonymous poster hash: 7e34b...258
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Jeg har en sprekk i kraniet etter en sykkelulykke, sprekken kjennes tydelig men synes ikke. Det gjør ganske vondt når kraniet sprekker så vil jo tro at du hadde husket når det kan ha skjedd. I dag har jeg forøvrig ingen plager med dette og lever helt smertefritt Husk hjelm! Anonymous poster hash: 21b55...b52
Gjest Lilleminto Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Husk hjelm!Anonymous poster hash: 21b55...b52 Stygg ulykke og hjelmen reddet meg😊jeg ble faktisk meiet ned av en trailer, brakk 3 ribbein, et ben, knuste begge kneskålene og brakk en arm- ja, så bruk hjelm!
Kjibba Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Har ein sprekk på sida av hovudet, datt et par meter ned frå ein mur. I fylla sjølvsagt. Gjekk aldri til legen. Men regner med det er difor sprekken er der! Ah.. Etterpåklokskap..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå