AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Hei! Jeg tror allerede jeg har problemer med hjertet, men hver gang jeg har vært på byen og våkner opp dagen etterpå oppfører hjertet mitt seg kjemperart. Dunker skikkelig fort. Er det normalt for alle eller skal det ikke være sånn? Kjenner jeg blir nervøs Anonymous poster hash: 6f07d...0da
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Det kalles fylleangst. Anonymous poster hash: 0cc1c...173
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Det kalles fylleangst, og er helt normalt når man drikker som en tulling Anonymous poster hash: b02d5...43e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå