Gå til innhold

Må bare få si min mening


majan

Anbefalte innlegg

:evil: :sinna::sinnatagg::frustrert::kjempesinna::murvegg: :fy: :(

som dere sikkert er jeg litt sint akkurat nå, eller irritert er nok det rette ordet!!!

Blir så lei av kunder som ikke kan skjønne og forstå at vi har regler og følge!!!! De skal bare ha og ha og helst helt gratis!!! De står og kjefter oss opp ned, og vi må stå det og unnskylde oss og fortelle de at vi har regler som vi MÅ følge.

Jeg har sagt det tidligere og jeg sier det igjen, alle skulle jobbet i et serviceyrke. Da hadde de verdsatt oss litt mer som står bak disken.

Ja jeg jobber ved en bensinstasjon og enkelte dager virker det som at det er enkelte kunder som bare er ute etter og gjøre livet surt for en. Og sånn har det vært idag. Det som er synd er at det er den ene kunden en husker og ikke de som er kjempe koselige og takknemlige for at vi gir de god service

Tusen takk for at jeg kunne få lettet litt på trykket her inne. Det hjelper og snakke litt om det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen mennesker er bare slik, og jeg tror ikke det ville hjelpe om de fikk prøve seg bak disken heller, det ville være glemt to minutter etterpå. Det vil dessverre alltid finnes mennesker som tror at de alltid har rett, som tror at dere ønsker går foran alt annet og som tror at de kan ta seg til rette slik det passer dem, uten å ta hensyn til andre mennesker eller lover og regler. Ikke la dem ødelegge dagen din, du gjør en god jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, må innrømme at jeg klarer overhodet ikke å bli irritert av sånne kunder. Slikt preller av meg som vann på olje (eller noe sånn :roll: ).

Hilsen Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En arbeidsdag på 8 timer. hele dagen kan være hyggelig, men har du det surt i en halvtime, så er det det du husker av hele dagen. rart?

Velger man cerviceyrket må du påberegne deg noe slikt. Om du ike liker det, finn deg annen jobb. :oops:

Nei, skjønner godt hva du mener. er selv i cervicenæringa og ff.....noen tar oss for gift. Luft også. Noen tror vi er tjenere også. Blir så irritert mange ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg har hatt en super dag idag. Hjalp og få skrivd ned litt her igår. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...