AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Menn pleier ofte å si at de liker blondiner. Mens kvinner sier ofte at de liker mørkere hårfarger. Men utseende har også litt mindre å si for kvinner uansett. Personlig legger jeg merke til at skikkelige late folk oftere er mørkhårede, mens blonde oftere er mer arbeidssomme. Handler det om at blonde menn må kompansere? Arbeide hardere?Anonymous poster hash: d59bc...65c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Utseende har alt å si for kvinner. Det er bare takras av noen kvinner som har funnet på at de skal fortelle menn at ikke alt handler om utseende Anonymous poster hash: 33709...41c 2
Harvey Specter Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Utseende har alt å si for kvinner. Det er bare takras av noen kvinner som har funnet på at de skal fortelle menn at ikke alt handler om utseende Anonymous poster hash: 33709...41c Nja, det stemmer nok ikke helt. Jeg tror kvinner verdsetter andre kvaliteter foran utseende. Kanskje ikke alle, men jevnt over tror jeg at de er mindre overfladiske enn oss menn. 10
Gjest PetterPanne Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Nja, det stemmer nok ikke helt. Jeg tror kvinner verdsetter andre kvaliteter foran utseende. Kanskje ikke alle, men jevnt over tror jeg at de er mindre overfladiske enn oss menn. Tull. Begge kjønn er overfladiske. Det er en grunn til at noen smarte menn oppdaget alkohol og pushet det. Uten alkoholen hadde ikke mennesker klart å like hverandre.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Ha ha. Blonde menn er nok ikke upopulære. Jeg liker både blonde og mørke. Og det er jo mange flere mørkhårede enn lyshårede voksne mennesker, så om teorien din stemmer ville verden bestått for det meste av latsabber. Anonymous poster hash: 9a073...5e6 2
Harvey Specter Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 Tull. Begge kjønn er overfladiske. Det er en grunn til at noen smarte menn oppdaget alkohol og pushet det. Uten alkoholen hadde ikke mennesker klart å like hverandre. For en kjip verden du lever i. Dette er absolutt ikke slik jeg opplever det. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 Tull. Begge kjønn er overfladiske. Det er en grunn til at noen smarte menn oppdaget alkohol og pushet det. Uten alkoholen hadde ikke mennesker klart å like hverandre. Christ. Dette er så typisk KG bittersvar. Kom dere ut litt og se litt mer enn en PC-skjerm. Dere er så ekstremt virkelighetsfjerne. Uansett TS så henger ikke personlighet og hårfarge sammen. Anonymous poster hash: 87592...5d6 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #8 Skrevet 19. april 2015 Utseende har ingenting å si for kvinner. Derfor er menn som han på bildet, like omsvermet av kvinner som alle andre menn, så lenge de indre kvalitetene er på plass. Anonymous poster hash: 30928...c71 Anonymous poster hash: 30928...c71
Noope Skrevet 19. april 2015 #9 Skrevet 19. april 2015 Utseende har ingenting å si for kvinner. Derfor er menn som han på bildet, like omsvermet av kvinner som alle andre menn, så lenge de indre kvalitetene er på plass. Anonymous poster hash: 30928...c71 Anonymous poster hash: 30928...c71 Jeg har sett menn som ham i yngre versjon, som er studenter, få oppmerksomhet av studiner. Fordi jenter er i flertall i studiemiljøene. Forøvrig så ser han litt overvektig ut så de indre kvalitetene som "sportslig og aktiv personlighet" er ikke på plass hos ham, sorry. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #10 Skrevet 19. april 2015 Noen kvinner bryr seg mer om personlighet enn utseende, akkurat som noen menn tenker en del på personlighet. Selv er jeg en jente som legger litt for mye vekt på utseendet til gutter, de må for eksempel være mørkhårede om jeg skal bli tiltrukket, finnes såklart noen unntak. Det betyr ikke at jeg ikke kan synes blonde menn er kjekke, men jeg klarer ikke bli tiltrukket bare, ikke en gang om de har en fantastisk personlighet, da vil jeg heller bare ha de som venn. Anonymous poster hash: 83901...e4c
Gjest oleoh Skrevet 19. april 2015 #11 Skrevet 19. april 2015 Noen kvinner bryr seg mer om personlighet enn utseende, akkurat som noen menn tenker en del på personlighet. Selv er jeg en jente som legger litt for mye vekt på utseendet til gutter, de må for eksempel være mørkhårede om jeg skal bli tiltrukket, finnes såklart noen unntak. Det betyr ikke at jeg ikke kan synes blonde menn er kjekke, men jeg klarer ikke bli tiltrukket bare, ikke en gang om de har en fantastisk personlighet, da vil jeg heller bare ha de som venn. Anonymous poster hash: 83901...e4c Lurer på hva slags tanker det er som ligger bak det der. Du hadde vert et interessant eksemplar å undersøke.
Elinori Skrevet 20. april 2015 #12 Skrevet 20. april 2015 hmmmm. jeg mp vel være et ekstraordinært unntak jeg da. Like best blonde menn. De ser mye snillere ut somregel 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #13 Skrevet 20. april 2015 Telles dirty blond som blond, eller en lys brunfarge?Anonymous poster hash: 75b14...21d
frk91 Skrevet 20. april 2015 #14 Skrevet 20. april 2015 Jeg har alltid syntes at mørke gutter/menn er de kjekkeste, men kjæresten min er lyshåret så når jeg traff "den rette" så hadde plutselig ikke hårfarge noe å si.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #15 Skrevet 21. april 2015 Jeg liker også best blonde menn, vet ikke hvorfor. Generaliseringen om at folk med mørkt hår er late kjenner jeg ikke igjen fra egne erfaringer. Anonymous poster hash: 4eb58...ba3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå