Gå til innhold

Gjæret utflod?! HJELP

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I de siste dagene har jeg kjent en ganske påtrengende utflodlukt av buksa mi. Sånn at det kjennes når jeg har på meg klær. Jeg er plaget med mye utflod fra før av, men når jeg skulle legge meg i kveld og tok av meg buksa, hadde jeg masse utflod i trusa som stinka som gjær! Det var en sterk lukt, ikke sånn at jeg måtte stappe nesa ned i trusa for å kjenne den for å si det sånn! Herregud hva kan det være? Jeg vasker meg godt og sover uten truse for optimal lufting, men dette må da være rart? Har tatt canesten (både krem og vaginalkapsler) mot mye utflod for kanskje et halvt år siden, fordi jeg frykta sopp. Jeg har også prøvd actigel. Er det noen som har opplevd dette før meg? Vær så snill å hjelp isåfall:(

Anonymous poster hash: 57df6...4f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sopp?

Anonymous poster hash: 57df6...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Ville bestilt time til gynekolog

Anonymous poster hash: ba341...8ef

AnonymBruker
Skrevet

Ville bestilt time til gynekolog

Anonymous poster hash: ba341...8ef

Kanskje bakteriell vaginose. Det blir du kvitt med medisiner.

Det holder å gå til lege i første omgang, trenger man henvisning til gynekolog får man det der.

Anonymous poster hash: 49f3b...35d

AnonymBruker
Skrevet

Overdreven vask med såpe tenker jeg. Ville prøvd lactasyd vagiatorer.

Anonymous poster hash: 893ee...70f

Skrevet

Du skal ikke bruke canesten fordi du har mye utflod, så det kan hende du har fått sopp av å bruke soppmiddel uten grunn.
Ta en tur til legen, enten har du fått en aggressiv sopptype som er "immun" mot canesten, eller så har du fått bakteriell vaginose, selv om BV oftere har en karakteristisk fiskelukt.

Du kan også ha fått ubalanse i PH-verdien i underlivet, som kan fikses med melkesyrekapsler, men dra til legen for å få bekreftet eller avkreftet sopp først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...