AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Hei, prøver å poste her før jeg sløser penger på helsevesenet. Jeg løfta tung knebøy og fikk akutte smerter i hofta - da på fremsiden men litt inn i dybden i overgang lår-overkropp. Ble nesten lammet der og da og foten sviktet for hvert skritt. Nå etter to uker er smertene lavere og oppstår kun når jeg fremprovoserer dem (sitte på huk, snu meg kjapt, strekke ut, heve benet sidelengs osv). Det som er så spesielt er at hver kveld når jeg har lagt meg og i øyeblikket når jeg holder på å sovne inn, altså i det jeg blir ubevisst, så iler smertene til skikkelig i et sekund slik at jeg får rykninger i beinet og låret. Det går over med en gang, og jeg snur meg ofte i ny stilling og i det jeg forsvinner igjen, så murrer det til igjen skikkelig slik at jeg våkner i et rykk... Nå vet jeg heller ikke om skaden skyldes nerver eller muskler/sener, men det er i hovedsak noe som føles som et punkt, med en strålende smerte... Er det noen her inne som ut fra denne teksten kan se noen sammenhenger med smerten og denne "sove-hendelsen"? Det har vært slik hver natt denne uka og jeg synes det er merkverdig.. Anonymous poster hash: 91e93...844
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Höres ut som en kombinasjon av forstrekt muskel og nerve komme i klem. Bör heles i löpet av 6-8 uker Anonymous poster hash: 6995f...6ec
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Det høres ut som en prolaps som leker med isijasnerven. Du bør bestille en legetime og be om henvisning til MR. Anonymous poster hash: 4fce6...935
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå