Gjest gjestvest Skrevet 21. april 2015 #22 Skrevet 21. april 2015 (endret) Til høyre for Colosseum Kino, i denne gaten ligger Colosseum Senter, og rundt dette senteret ligger Oslo Kosmetiske Lasersenter. Du gjør det egentlig komplisert. Når du går av banen: Hvis du ser deg rundt, ser du en liten skjult trappeundergang til venstre for Narvesen som tar deg til andre siden. Når du kommer opp trappa, til høyre for deg er stemplingsautomatene, gå forbi " Butikken ved trikken ", som butikken heter. kryss gata, så ser du en skole med lys gule vegger rett foran deg. Når du har krysset gata, til høyre litt lenger bort skal du kunne se Colosseum Kino. Og til høyre for kinoen ser du gaten jeg snakker om. Du kan evt spørre noen om hvor Colosseum Senter ligger. Alle vet. Enkelt og greit Ruter er forøvrig elendig på kart og ruter har jeg funnet ut ved flere anledninger. Den gir ruteopplysninger, og omveier som tar dobbelt så lang tid. Her er Colosseum Senter. Rundt det skal det ligge. Endret 22. april 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #23 Skrevet 21. april 2015 Til høyre for Colosseum Kino, i denne gaten ligger Colosseum Senter, og rundt dette senteret ligger Oslo Kosmetiske Lasersenter. Du gjør det egentlig komplisert. Når du går av banen: Hvis du ser deg rundt, ser du en liten skjult trappeundergang til venstre for Narvesen som tar deg til andre siden. Når du kommer opp trappa, til høyre for deg ved stemplingsautomatene går du forbi " Butikken ved trikken ", som butikken heter. kryss gata, så ser du en skole med lys gule vegger rett foran deg. Til høyre for den helt bort kan du ikke unngå å se Colosseum Kino. Og til høyre for kinoen ser du gaten jeg snakker om. Du kan evt spørre noen om hvor Colosseum Senter ligger. Alle vet. Enkelt og greit Ruter er forøvrig elendig på kart og ruter har jeg funnet ut ved flere anledninger. Den gir ruteopplysninger, og omveier som tar dobbelt så lang tid. Her er Colosseum Senter. Rundt det skal det ligge. Skal kopiere og lagre veibeskrivelsene dine her, syns de var mye bedre enn ruter sine ruteopplysninger som var kronglete og som gjorde meg forvirret :S (vet du om noen andre sider som er bedre på ruteopplysninger?) Ble litt komplisert for en som ikke er kjent i byen. Kan egentlig ikke få takket deg nok, du har hjulpet meg mye! Anonymous poster hash: 08937...419
Gjest gjestvest Skrevet 21. april 2015 #24 Skrevet 21. april 2015 Skal kopiere og lagre veibeskrivelsene dine her, syns de var mye bedre enn ruter sine ruteopplysninger som var kronglete og som gjorde meg forvirret :S (vet du om noen andre sider som er bedre på ruteopplysninger?) Ble litt komplisert for en som ikke er kjent i byen. Kan egentlig ikke få takket deg nok, du har hjulpet meg mye! Anonymous poster hash: 08937...419 Jeg så på kartet ditt, og kjent som jeg er i Majorstua måtte jeg le litt for jeg så for meg at du gikk opp samme bakken for så å komme ned samme bakken igjen, og andre ting. Det var litt komisk. Jeg gjør dessverre ikke det. Såvidt jeg vet finnes ikke andre. Jeg bor ned i Sentrum, så jeg har alt rundt meg: Kan nesten bare gå dit jeg ønsker. Og siden jeg har funnet ut at Ruter bare roter det til for meg har jeg funnet ut at det beste er å gå ned på perrongen, og sjekke ut ting selv på tabellen, evt snakke med betjeningen der, på Ruteopplysningen 177, eller på Bussterminalen. Kanskje dere har slike tjenester der du bor? Man kan evt ringe 177, men de tar betalt, tror jeg. De har ikke nettside. Bare hyggelig
Gjest gjestvest Skrevet 21. april 2015 #25 Skrevet 21. april 2015 Majorstua Skole Colosseum Kino Sånn. Da skal du kunne være klar.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #26 Skrevet 22. april 2015 Jeg så på kartet ditt, og kjent som jeg er i Majorstua måtte jeg le litt for jeg så for meg at du gikk opp samme bakken for så å komme ned samme bakken igjen, og andre ting. Det var litt komisk. Jeg gjør dessverre ikke det. Såvidt jeg vet finnes ikke andre. Jeg bor ned i Sentrum, så jeg har alt rundt meg: Kan nesten bare gå dit jeg ønsker. Og siden jeg har funnet ut at Ruter bare roter det til for meg har jeg funnet ut at det beste er å gå ned på perrongen, og sjekke ut ting selv på tabellen, evt snakke med betjeningen der, på Ruteopplysningen 177, eller på Bussterminalen. Kanskje dere har slike tjenester der du bor? Man kan evt ringe 177, men de tar betalt, tror jeg. De har ikke nettside. Bare hyggelig Haha, uff! Jeg ble ganske perpleks og syntes ikke det var så "straight forward" som det ble forklart her, men satser på at det vil gå greit nå Skal bruke ruteopplysningene som jeg har fått her inne, istedenfor ruter, etc. Anonymous poster hash: 08937...419
Gjest gjestvest Skrevet 22. april 2015 #27 Skrevet 22. april 2015 (endret) Haha, uff! Jeg ble ganske perpleks og syntes ikke det var så "straight forward" som det ble forklart her, men satser på at det vil gå greit nå Skal bruke ruteopplysningene som jeg har fått her inne, istedenfor ruter, etc. Anonymous poster hash: 08937...419 Det er bra. Det er ikke langt å gå i den gata til høyre for Colosseum Kino for å komme til senteret. Senteret ligger omtrent foran det glassbygget du ser der. Edit: Jeg har gjort småendringer i veibeskrivelsen for å gjøre det lettere. Ikke vær redd for å spørre folk om vei til kinoen, senteret. Folk er veldig hyggelige her. Vi biter ikke med mindre vi har lyst Endret 22. april 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #28 Skrevet 23. april 2015 Det er bra. Det er ikke langt å gå i den gata til høyre for Colosseum Kino for å komme til senteret. Senteret ligger omtrent foran det glassbygget du ser der. Edit: Jeg har gjort småendringer i veibeskrivelsen for å gjøre det lettere. Ikke vær redd for å spørre folk om vei til kinoen, senteret. Folk er veldig hyggelige her. Vi biter ikke med mindre vi har lyst Gruer meg litt til dette, men satser på at det går greit, er veldig takknemlig for hjelpen jeg har fått her Reiser til Oslo i morgen. Hvis jeg går meg vill, får jeg spørre tilfeldige folk på gaten Anonymous poster hash: 08937...419
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå