Gå til innhold

Din guilty pleasure innen musikk


DeLorean

Anbefalte innlegg

Tviler ikke, men nå er det vel langt mer enn besittelse av "too much of the booties" man kan risikere å bli skutt for i Uganda disse dager... Uansett, avbestiller flybilletter ASAP! 

 

Jeg må si at "negere" i så fall har tatt seg opp enormt! For er det virkelig en sjangeren jeg sliter med å finne noe jeg liker, ja, da er det JAZZ .

 

Sangen er catchy som rakkern, og satte reell fart på dansegulvet! Det e slik som ungdommen like, vettu!

 

De spilte dinna hirre hir også.

Den får nok forøvrig heller ikke "Ugandan seal of approval" som jeg går ut i fra utstedes av musikkvideo- departeamentet der nede, og sikkert også en storfavoritt hos deg :D

 

Sorry, jeg fikser det ikke. Totalt uinspirert. Hva er det den fyren KAN? Han kan ikke synge, iallfall. Og det er noen andre som kjører rytmeboksen og synthen.

Han må ha gitt noen et tilbud de ikke kunne si nei til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og rosinen i pølsa:

Vi lever - Wenche Myhre

Hun hadde jo veldig bra contralto-stemme i storhetstida si. Vinter og sne, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde jo veldig bra contralto-stemme i storhetstida si. Vinter og sne, f.eks.

Norah Brockstedt og Deep River Boys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og sånn slags musikk! Digger det, det er så sinnsykt feelgood og det rykker litt i rokkefoten hohohoho

 

Det er litt guilty pleasure fordi jeg tror ikke mange 23årige jenter hører på sånn musikk.. haha

Endret av koskenkorva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min guilty pleasure er Tone Damli. Jeg hører selv at hun ikke er flink, men i ny og ne må jeg bare høre på låtene hennes...

Call me crazy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan direktelinker man yutubelinker inn her?



Anonymous poster hash: a90a0...e43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan direktelinker man yutubelinker inn her?

Anonymous poster hash: a90a0...e43

 

copy/paste adresselinjen til youtubevideoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min guilty pleasure er Tone Damli. Jeg hører selv at hun ikke er flink, men i ny og ne må jeg bare høre på låtene hennes...

Call me crazy!

You's crazy, man!

Men hun er jo litt lekker, da.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You's crazy, man!

Men hun er jo litt lekker, da.

Hun ser bra ut, men jeg falt litt av lasset når hun gikk fra søt på bygda til hot på den røde løperen. Stemmen hennes har også utviklet seg fra å være noe nedstemt og avrundet til å bli litt skingrende og masete. Litt mye teite falsett-breaks, layman's twist. Teknisk lite imponerende. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker faktisk Toxic av Britney Spears veldig godt, men vil ikke si jeg er flau over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker faktisk Toxic av Britney Spears veldig godt, men vil ikke si jeg er flau over det...

Hvem gjør ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem gjør ikke det?

Det er sikkert en god del mennesker der ute som ikke gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min guilty pleasure er Tone Damli. Jeg hører selv at hun ikke er flink, men i ny og ne må jeg bare høre på låtene hennes...

Call me crazy!

 

Leste først lårene :skratte:

Anonymous poster hash: 35825...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Leste først lårene :skratte:

Anonymous poster hash: 35825...d53

 

 

Klaskelår! Det går an å høre på den slags også (kanskje)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...