Gå til innhold

Hvordan "gå fremover"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pratet med en jeg traff via nettdating nå i ca. en uke. Vet dette ikke er lang tid, men det er liksom noe "mer" denne gangen enn med andre jeg har pratet med, føler jeg. Så langt føler jeg kjemien stemmer (og at det gjengjeldes), og at dette er noen jeg ser et potensiale for noe mer seriøst med. "Samtalene" har for det det meste gått i hva vi arbeider med, interesser og lignende. Men føler at jeg ønsker å gå litt videre nå.

Problemet er bare at hun bor på østlandet, og jeg på vestlandet. Så det er ikke bare å spørre om vi skal treffes for en kaffe eller date eller middag eller slikt. Det føler jeg ennå er et stykke unna, siden en av oss da må reise et godt stykke.

Så er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre "istedenfor". Jeg er litt redd for å gå FOR raskt frem, men tenker samtidig at jeg må gå litt videre, for at vi ikke bare skal strande på mer "uformell" prat. Tenkte kanskje å spørre om hun kunne tenke seg å legge meg til på face, så vi kan prate litt der, og gjerne komme litt mer innpå hverandre personlig, men utenom det er jeg litt blank.

Noen som har noen tanker? :)

Anonymous poster hash: eb895...4ca
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du burde dumpe ham

Anonymous poster hash: aa9d1...d55
Skrevet

Standardsvaret på KG. Dessuten, det virker på meg som at TS er en mann/gutt, og at han har møtt en dame/jente som han prater med. Har du lest innlegget, forresten?

AnonymBruker
Skrevet

Åja, men da så. :rolleyes:

Anonymous poster hash: b03a3...f71

AnonymBruker
Skrevet

Vil fraråde å innlede avstandsforhold, med mindre en av dere kan og vil flytte til den andre.

Anonymous poster hash: 96fca...847
AnonymBruker
Skrevet

Legg henne til på facebook du, så får dere pratet litt der, både skriflig og kanskje på facetime etterhvert!

Anonymous poster hash: 4f9ba...980

Skrevet

Skrevet (endret)

Viss du skal engasjere deg med henne så bør du i utgangspunktet være helt åpen for å flytte til østlandet, ellers er det ganske dødfødt. Det er nemlig ganske sannsynlig at hun ikke ønsker å flytte til vestlandet. Det vet du jo ikke, og egentlig bør du ikke lufte disse tankene heller, for da setter man litt for stort press før man i det hele tatt har begynt å date. Men det viktige er at du spørr deg selv: Er du kanskje villig til å flytte til østlandet en gang? Er svaret nei, så bør du droppe det. Du kan ikke gamble på at hun vil flytte.

Jeg bor selv på vestlandet og er ganske sikker på at jeg IKKE vil flytte til østlandet, no matter what. Jeg hadde ikke engasjert meg i en mann på østlandet med mindre han selv hadde gitt uttrykk for at vestlandet kunne være noe han vurderer.

Endret av lillsunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...