Gå til innhold

Fargelegging for voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

STEAMPUNK-FARGEBOK! Erhmagehrd!

• Liker 4
Skrevet

Ooh! Det var stilig!!!!

For all del, spam gjerne ned tråden. Slik spam liker vi!

Vær så snill IKKE slutt å spam :-D Kjempe flink ^^

Neeei, ikke slutt :strix:

Jeg måtte bestille Mucha-bok til ei god venninne som fortjener en liten overraskelse, takk for tipset :nigo:

Åh, haha, takk dere! :klem:

Jeg var innom der idag faktisk og så på de! Veldig kule, det er liksom en lang side man bretter ut!

Se hva jeg fikk i posten idag! Gjett om jeg skal kose meg! Var også innom Norli og plukket opp løsvekt fargeblyanter, noen av de var på supersalg så da ble det 11 blyanter til 120 kr! :nigo:

Oi, så liksom ett stort blide?

Skrevet

:vinke:

For en koselig tråd dette har blitt. 

Jeg er på ferie i Danmark og har ikke med meg fargesakene mine.  :( 

Får helt abstinenser av å lese det dere skriver og alle de fine bildene dere viser. Dessuten har dere gitt meg mange nye ideer til nye fargeleggingsbøker!  :strix:

Har en mistanke om hvor resten av feriepengene tar veien...  :lur:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mer bilder, please :-)

Anonymous poster hash: 02874...41e

Skrevet

Mer bilder, please :-)

Anonymous poster hash: 02874...41e

Jeg kan legge inn noe "gammelt" fra før jeg reiste på ferie da - masa!  :fnise:

DbrjLDP.jpg

• Liker 16
Gjest Fluttershy
Skrevet (endret)

For en koselig tråd. Etter å ha sett på disse bøkene lenge så kjøpte jeg min første i dag. Siden det er en fargebk, så farget jeg like sågreit den første siden først. Jeg er fryktelig dårlig på å sette sammen farger, men det var kjempe kjekt å sitte med fargene og bare kose meg  :nigo:

Endret av Fluttershy
  • Liker 8
Skrevet

Det er jo nettopp det som er noe av vitsen Fluttershy, å sitte og kose seg med fargingen, samtidig må jeg innrømme at jeg (personlig) blir mer og mer bevisst på at jeg har masse og lære.

Altså dette med skyggelegging som Pærecider er så flink til. Det har jeg lyst til å trene mer på, kan hende jeg kan få det til etter hvert.  :sukk:

Jeg blir så imponert over det dere viser frem.  :hjerte:

Tidligere har jeg kun tenkt på hvilke farger jeg skal bruke, nå har jeg blitt mye mer bevisst på at skyggelegging og fargeblandinger gir et mye mer spennende resultat - så gleder meg til å fortsette fargeleggingen når jeg kommer hjem fra ferie.  :hoppendeglad:

Gjest pærecider
Skrevet (endret)

Er sååå inspirert!! Alle disse regnbuene!!! Er like før jeg hører enhjørninger som fiser glitter og synger regnbuer!!! Måtte bare slå meg litt løs med farger her!!! Må skjerpe meg og ta pauser innimellom, eller så risikerer jeg vel senebetennelse!!! 😜Her er det derwent inktense som er blitt brukt.

post-49525-0-23744200-1434658307_thumb.j

Endret av pærecider
Gjest pærecider
Skrevet

For en koselig tråd. Etter å ha sett på disse bøkene lenge så kjøpte jeg min første i dag. Siden det er en fargebk, så farget jeg like sågreit den første siden først. Jeg er fryktelig dårlig på å sette sammen farger, men det var kjempe kjekt å sitte med fargene og bare kose meg  :nigo:

attachicon.gif20150618_212823-1.jpg

Så fint!!!! :D

Skrevet

Er sååå inspirert!! Alle disse regnbuene!!! Er like før jeg hører enhjørninger som fiser glitter og synger regnbuer!!! Måtte bare slå meg litt løs med farger her!!! Må skjerpe meg og ta pauser innimellom, eller så risikerer jeg vel senebetennelse!!! Her er det derwent inktense som er blitt brukt.

Nydelig pæresider!  :rodmer:

Skrevet

Er så dårlig nett her at jeg ikke greier å sitere fra telefonen, men Aldrisur, Fluttershy og pærecider: Flotte farger!

Vi spyr snart regnbuer, haha! Veldig koselig og inspirerende tråd dette her, elsker og se hvordan andre farger!

• Liker 2
Skrevet

Jeg stoooorkoser meg med de nye bøkene mine altså! Har begynt på steampunkboka, og bladd meg gjennom vampyrboka. Det er kun én tegning pr ark, altså ikke tegninger på begge sider av arket :) Og alle arkene kan taes ut! De er perforert :D Jeg liker helst å holde de i boka, men det er kjempefint å ha muligheten til å ta de ut også! Jeg vet ikke åssen de er med tusjer da, siden jeg bare bruker fargeblyanter. Men så lenge det er bare print på en side burde det vel gå fint!

• Liker 3
Skrevet

Det verste er at jeg sitter og kludrer på en regnbuetegning jeg og! :blink: startet på den før jeg så at det var poppis her inne. Kloke hoder tenker likt, sant?

• Liker 1
Gjest pærecider
Skrevet (endret)

Det verste er at jeg sitter og kludrer på en regnbuetegning jeg og! :blink: startet på den før jeg så at det var poppis her inne. Kloke hoder tenker likt, sant?

Jepp! Sånn er det med den saken! Regnbue er bra :P

Tenkte å gå imot strømmen og gå for en palett med svart, hvitt, grått og rødt på min neste. Bøkene mine får gjennomgå nå, haha, tror jeg må kjøpe et eksemplar til av animal kingdom så jeg kan fargelegge de tegningene som ble ødelagte i den første boka pga alle de tusjene! Er så dum at jeg fargelegger lagvis, så selv de staedtler fineliner tusjene går gjennom! Er så dumt at det er tegninger på begge sider. Kun de fra amazon har tegninger på bare en side.

Endret av pærecider
Skrevet

Jeg stoooorkoser meg med de nye bøkene mine altså! Har begynt på steampunkboka, og bladd meg gjennom vampyrboka. Det er kun én tegning pr ark, altså ikke tegninger på begge sider av arket :) Og alle arkene kan taes ut! De er perforert :D Jeg liker helst å holde de i boka, men det er kjempefint å ha muligheten til å ta de ut også! Jeg vet ikke åssen de er med tusjer da, siden jeg bare bruker fargeblyanter. Men så lenge det er bare print på en side burde det vel gå fint!

Vampyrbok? Høres spennende ut. Hva er navnet på den? Evt kan du legge ut bilde?
  • Liker 1
Skrevet

Jeg la ut bilde på forrige side, Jade :) Kjøpt fra Amazon.

• Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Det er jo nettopp det som er noe av vitsen Fluttershy, å sitte og kose seg med fargingen, samtidig må jeg innrømme at jeg (personlig) blir mer og mer bevisst på at jeg har masse og lære.

Altså dette med skyggelegging som Pærecider er så flink til. Det har jeg lyst til å trene mer på, kan hende jeg kan få det til etter hvert. :sukk:

Jeg blir så imponert over det dere viser frem. :hjerte:

Tidligere har jeg kun tenkt på hvilke farger jeg skal bruke, nå har jeg blitt mye mer bevisst på at skyggelegging og fargeblandinger gir et mye mer spennende resultat - så gleder meg til å fortsette fargeleggingen når jeg kommer hjem fra ferie. :hoppendeglad:

Det er sant. Jeg blir nok aldri så flink som mange av dere er,men det er ikke målet mitt heller. Jeg trenger noe jeg kan koble av med og dette er helt perfekt. Men jeg må nok få tak i flere farger :fnise:

Skrevet

Det er sant. Jeg blir nok aldri så flink som mange av dere er,men det er ikke målet mitt heller. Jeg trenger noe jeg kan koble av med og dette er helt perfekt. Men jeg må nok få tak i flere farger :fnise:

Mine første var ikke veldig "fine" de heller, men jeg koste meg! Nå øver jeg på skyggelegging og det blir ikke alltid bra det heller. Men det er jo ingen konkurranse, ikke om å gjøre å være flinkest. Jeg tegner utenfor streken støtt og stadig og har farger som ikke passer sammen og farger ujevnt. Shit au! ^_^ har det gøy jeg, og det er det viktigste :D

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...