Gå til innhold

Fargelegging for voksne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Mener du noe jeg har fargelagt med de pennene?  :sjokkert:

Du mååå ikke, altså! Men jeg har bare sett produktdemonstrasjonsvideoer av dem, og de folka har jo masser av trenging, så det hadde vært kult å se hvordan det blir når en som bare er hobbyproff bruker dem! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mååå ikke, altså! Men jeg har bare sett produktdemonstrasjonsvideoer av dem, og de folka har jo masser av trenging, så det hadde vært kult å se hvordan det blir når en som bare er hobbyproff bruker dem! :jepp:

Hobbyproff er muligens å ta litt hardt i det også Tekola.  :fnise:

Her er et bilde jeg prøvde ut teknikken på, så kan kanskje legge ut et nytt bilde når jeg har blitt mer dreven?

(Når man fargelegger med disse pennene må man også være obs på at de blør lenger ut i kantene enn vanlige tusjer. Dvs. at man må legge "streken" et par millimeter lenger inn enn det man vanligvis gjør.)

FpXoBbl.jpg

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilsendt en slik tegnebok med en feil når jeg bestilte noen bøker. Snakket med selgerne og de sa at jeg bare kunne beholde boka så jeg bestemte meg for å prøve det. Boka heter "Scottish Doodle Design." Passer meg i grunn ganske bra, mange fine natur bilder, noen fugler og slott, kirker o.l. Jeg har ekstrem dysleksi og i tillegg CP, så for meg har dette vært en fin måte å trene opp hjernen og jeg slipper å anstrenge meg mentalt som jeg må gjøre med alt annet.
Bruker noen enkle Giform blyanter. Lenge siden jeg kjøpte dem, men jeg tipper de koster rundt en 20-30 kroner på bokhandel og Nille lignende butikker. Anbefaler Awesomebooks.com for tegnebøker, de har en god del for både voksne og barn til relativt lav pris. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hobbyproff er muligens å ta litt hardt i det også Tekola. :fnise:

Her er et bilde jeg prøvde ut teknikken på, så kan kanskje legge ut et nytt bilde når jeg har blitt mer dreven?

(Når man fargelegger med disse pennene må man også være obs på at de blør lenger ut i kantene enn vanlige tusjer. Dvs. at man må legge "streken" et par millimeter lenger inn enn det man vanligvis gjør.)

FpXoBbl.jpg

Så stilig! Synes den var fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Jaja, da gikk det som det måtte gå: Jeg har gått til anskaffelse av Chameleonpenner. :sukk:

De er ganske vanskelige å håndtere, trenger en del trening merker jeg, men blir veldig bra resultater når man får det til.

:opplyser: De egner seg ikke til ark med bilder på begge sider, da de slår tvers gjennom arket. :frown:

Legger ved bilde

pkWXxrJ.jpg

Shit. De der vil jeg også ha!! Åssen er de å jobbe med? Angrer nesten litt på at jeg har bestilt bambuspenn og blekk fra Kina. Bestilte du dem fra Amazon? Kan man blande farger med dem? Har Letraset promarkers, men syns ikke de blander så godt som jeg skulle ønske.

Edit: ga etter for fristelsen og bestilte et deluxe sett. Så kan jeg også kose meg med disse skjønnhetene sammen med kalligrafisettet! Gleder meg!!!!

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilsendt en slik tegnebok med en feil når jeg bestilte noen bøker. Snakket med selgerne og de sa at jeg bare kunne beholde boka så jeg bestemte meg for å prøve det. Boka heter "Scottish Doodle Design." Passer meg i grunn ganske bra, mange fine natur bilder, noen fugler og slott, kirker o.l. Jeg har ekstrem dysleksi og i tillegg CP, så for meg har dette vært en fin måte å trene opp hjernen og jeg slipper å anstrenge meg mentalt som jeg må gjøre med alt annet.

Bruker noen enkle Giform blyanter. Lenge siden jeg kjøpte dem, men jeg tipper de koster rundt en 20-30 kroner på bokhandel og Nille lignende butikker. Anbefaler Awesomebooks.com for tegnebøker, de har en god del for både voksne og barn til relativt lav pris. 

Ooooh, hørtes fin ut.... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooh, hørtes fin ut.... :hjerter:

Jeg prøvde å søke den opp, men når jeg søkte på ISBN kom det opp "Budgie activity book 1" merkelig.  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å søke den opp, men når jeg søkte på ISBN kom det opp "Budgie activity book 1" merkelig.  :klo:

Var lite bilder av den ihvertfall. :vetikke:

Fant en del andre versjoner på ebay.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. De der vil jeg også ha!! Åssen er de å jobbe med? Angrer nesten litt på at jeg har bestilt bambuspenn og blekk fra Kina. Bestilte du dem fra Amazon? Kan man blande farger med dem? Har Letraset promarkers, men syns ikke de blander så godt som jeg skulle ønske.

Edit: ga etter for fristelsen og bestilte et deluxe sett. Så kan jeg også kose meg med disse skjønnhetene sammen med kalligrafisettet! Gleder meg!!!!

Spennende pærecider! :hoppendeglad:  Håper du stikker innom her og forteller hva du synes om de når du har fått prøvd dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å se på Sauen Shaun. Vil det si at jeg passer til å ha fargeblyanter og tegnebok, også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å se på Sauen Shaun. Vil det si at jeg passer til å ha fargeblyanter og tegnebok, også?

Tror ikke det har noen sammenheng, men hvorfor ikke prøve?  :enig:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har noen sammenheng, men hvorfor ikke prøve?  :enig:

Er det noen bok å anbefale, til en som meg?

Kan man feks fargelegge noen tegneserie-striper eller noe? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo se om du finner noe på google, ligger masse fargeleggingsbilder der ute. Prøv det du, før du går til anskaffelse av bok. 

Når man først har blitt bitt av basillen kan alt fargelegges Tøytigern!

Jeg fikk sykt lyst til å hente tusjene mine og fargelegge et fruentimmer med svart/hvit regnfrakk her om dagen.  :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo se om du finner noe på google, ligger masse fargeleggingsbilder der ute. Prøv det du, før du går til anskaffelse av bok. 

Når man først har blitt bitt av basillen kan alt fargelegges Tøytigern!

Jeg fikk sykt lyst til å hente tusjene mine og fargelegge et fruentimmer med svart/hvit regnfrakk her om dagen.  :bolledeig:

Så kult :)

Da skal jeg google og se om det er noe manga eller sånt jeg kan fargelegge på.

Må man ha sånne spes tegneblyanter, eller kan man bare bruke noen fra en vanlig bokhandel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha sånne spes tegneblyanter, eller kan man bare bruke noen fra en vanlig bokhandel?

Du kan bruke hva som helst av fargeblyanter, tusjer eller maling. Hvis du kikker litt bakover i tråden, kan du få mange gode hint om nettopp det.

Om du ikke sitter og tuller med meg da?  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noe voksne mennesker driver med? Hva er poenget?

Det er ikke uvitenhet, men heller en torn i siden til fargelegginsbøker, uansett alder. Vil heller foreslå et glass vin, et lerret og en malepensel. I hvert fall noe man skaper ut fra seg selv. Selv om jeg er enig med deg Yolande, det finnes mye annet som er mer dustete å bruke tiden sin på.

Hva er vitsen med sudoku, når man kan bruke tiden sin på ligninger med flere ukjente? Eller kryssord, når man kan bruke tiden på å skrive en roman?

Jeg syns det må være greit å tegne litt, når man kan drive drive med Candy Crush, as.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bruke hva som helst av fargeblyanter, tusjer eller maling. Hvis du kikker litt bakover i tråden, kan du få mange gode hint om nettopp det.

Om du ikke sitter og tuller med meg da?  :fnise:

Nopes :) Ingen tull her. (Les over. ;) )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Creative Haven har noen bøker som kanskje kunne passe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tusj og blyanter fra Nille. Har også et sett fra bokhandelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rimelig bortkastet tid.... Sitte og fargelegge som voksen....

Anonymous poster hash: a92db...368

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...