KristineS Skrevet 20. juni 2015 #441 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Da kommer det en liten bildespam fra meg her. Pus(Zelda) ville være med å "tegne" - aka leke med blyanter. Ble litt inspirert av alle regnbuebildene, så da måtte jeg prøve selv og. Ble ikke helt fornøyd med alle overgangene, men fy søren så gøy for å få jobba med å blande farger og få jevne overgangen. Mine fine blyanter Ett sett med Artists fra Derwent, og ett med Rembrandt fra Lyra. Lyra-settet fikk jeg når jeg var med ei venninne og rydda i ting hun hadde arva etter ei gammeltante. Hun var ikke interessert i hobbytinga selv, så da fikk jeg med meg blant annet disse blyantene. Og jeg begynner allerede å merke at 36 farger ikke er nok Endret 20. juni 2015 av KristineS 6
Auri Skrevet 20. juni 2015 #442 Skrevet 20. juni 2015 36 er langt ifra nok Skalvise, nå skal jeg telle over hva jeg har... 60 + noen grå/sortfarger jeg ikke gadd telle Og jeg har 30 til på vei i posten Får aldri nok! Sååå fin pusen din er da Min ene er også veldig glad i å forstyrre når jeg fargelegger, skal helst ligge oppå blyantene mine Fluttershy, syntes den var kul jeg! Safira, kjempefint med tusjer
Ananas. Skrevet 20. juni 2015 #443 Skrevet 20. juni 2015 Jeg har 150, og synes ikke det er nok heller.. Leter etter sett nummer to nå, så jeg kan bruke dem om hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #444 Skrevet 20. juni 2015 Jeg skulle ikke lest denne tråden Det endte med at jeg kjøpte 3 fargeleggingsbøker og over 200 blyanter Anonymous poster hash: 871b2...7cf 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #445 Skrevet 20. juni 2015 Jeg skulle ikke lest denne tråden Det endte med at jeg kjøpte 3 fargeleggingsbøker og over 200 blyanter Anonymous poster hash: 871b2...7cf Hva har du kjøpt da ? Anonymous poster hash: 02874...41e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #446 Skrevet 20. juni 2015 Hva har du kjøpt da ? Anonymous poster hash: 02874...41e Kjøpte den magiske skogen, fargelegg: dyr og fantasi og kreativ fargelegging (den grønne). Og en haug med blyanter på ebay, som helt sikkert suger Anonymous poster hash: 871b2...7cf
Auri Skrevet 21. juni 2015 #447 Skrevet 21. juni 2015 (endret) Ferdig med første bilde i steampunkboka! :D er veldig fornøyd! Edit: vet ikke hvorfor bilde har lagt seg feil vei Endret 21. juni 2015 av Auri 10
Safira Skrevet 21. juni 2015 #448 Skrevet 21. juni 2015 Ferdig med første bilde i steampunkboka! :D er veldig fornøyd! Edit: vet ikke hvorfor bilde har lagt seg feil vei Wooow, du er kjempeflink! Så utrolig fint det ble! :D
Brimi Skrevet 21. juni 2015 #449 Skrevet 21. juni 2015 Ferdig med første bilde i steampunkboka! :D er veldig fornøyd! Edit: vet ikke hvorfor bilde har lagt seg feil vei Stilig^^ 1
Gjest pærecider Skrevet 21. juni 2015 #450 Skrevet 21. juni 2015 Ååh, så mye fint her! Og kjekt å se at flere nye joiner tråden! Vært travelt denne helga, så det har ikke blitt så mye fargelegging. Men venter fremdeles på godsakene fra amazon!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #451 Skrevet 22. juni 2015 Ferdig med første bilde i steampunkboka! :D er veldig fornøyd! Edit: vet ikke hvorfor bilde har lagt seg feil vei Så fint! Hvordan får du fargen så smooth? Anonymous poster hash: dc052...9ee
Auri Skrevet 22. juni 2015 #453 Skrevet 22. juni 2015 Takk Safira og Brimi! Så fint! Hvordan får du fargen så smooth? Anonymous poster hash: dc052...9ee Jeg farger som regel i små sirkler, da synes jeg fargen blir jevnere enn om man farger frem og tilbake
Jeane Skrevet 22. juni 2015 #454 Skrevet 22. juni 2015 Se der, ja. Det kan bli stilig med grønne blader også!
Brimi Skrevet 23. juni 2015 #455 Skrevet 23. juni 2015 Haha, nå har Narvesen tatt inn fargeleggingsbøker! :-D
Gjest pærecider Skrevet 23. juni 2015 #456 Skrevet 23. juni 2015 Heh, ser at fargelegging for voksne har blitt omtalt på vg og nrk. Skulle ønske at norske bokhandlere hadde litt mer å velge mellom, ikke bare bøkene til Basford og andre lignende bøker. De er kjempefine, ingenting galt med dem, men fint med litt variasjon, og så er det jo fint å slippe å vente på pakker. Venter fremdeles på pakke fra amazon, fikk sms fra dhl om at pakka er på vei, så da får jeg vel den idag eller i morra. Noen som vet om bokhandler\butikker i Oslo som har litt større utvalg av fargebøker?
HedvigR Skrevet 23. juni 2015 #458 Skrevet 23. juni 2015 Noen som vet om bokhandler\butikker i Oslo som har litt større utvalg av fargebøker? På Norli Universitetsgata er det mange nydelige fargebøker,er utrolig vanskelig å ikke kjøpe med meg alle sammen etter endt arbeidsdag,men må holde ut til bursdagen min. Skal hoppe inn i fargeleggingsgjengen jeg og,ser så utrolig artig og avslappende ut :D
Jeane Skrevet 23. juni 2015 #459 Skrevet 23. juni 2015 Heh, ser at fargelegging for voksne har blitt omtalt på vg og nrk. Skulle ønske at norske bokhandlere hadde litt mer å velge mellom, ikke bare bøkene til Basford og andre lignende bøker. De er kjempefine, ingenting galt med dem, men fint med litt variasjon, og så er det jo fint å slippe å vente på pakker. Venter fremdeles på pakke fra amazon, fikk sms fra dhl om at pakka er på vei, så da får jeg vel den idag eller i morra. Noen som vet om bokhandler\butikker i Oslo som har litt større utvalg av fargebøker? Åhhh, ja, er så lei av å vente på blyanter og bøker nå! Jeg har helt abstinenser her. Printer har jeg heller ikke, så jeg kan ikke skrive ut onlinebøker eller finne gratis lineart på nett heller.
Gjest pærecider Skrevet 23. juni 2015 #460 Skrevet 23. juni 2015 På Norli Universitetsgata er det mange nydelige fargebøker,er utrolig vanskelig å ikke kjøpe med meg alle sammen etter endt arbeidsdag,men må holde ut til bursdagen min. Skal hoppe inn i fargeleggingsgjengen jeg og,ser så utrolig artig og avslappende ut :D Takk for tipset! Tar turen i morra el på torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå