AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #161 Del Skrevet 28. mai 2015 https://www.hobbyklubben.no/bokklubber/Hobbyklubben/Kampanje/index.action<- her er en fargeleggingspakke til 129,- (porto). Må melde inn i bokklubb. Har akkurat bestilt. NB! Det er ikke de bøkene som de ligner på (de "kreativ fargelegging"-bøkene de selger alle steder nå til 179,-)! Anonymous poster hash: fa30c...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #162 Del Skrevet 28. mai 2015 NB! Det er ikke de bøkene som de ligner på (de "kreativ fargelegging"-bøkene de selger alle steder nå til 179,-)! Anonymous poster hash: fa30c...009 Tror jeg... Ble usikker nå, for bildet av bøkene når jeg kom inn på bestillingen var annerledes. Jaja, blir spennende å se hva jeg får i posten Anonymous poster hash: fa30c...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra Skrevet 30. mai 2015 #163 Del Skrevet 30. mai 2015 Har kastet meg på denne fargeleggingtrenden jeg også nå. Kjøpte Den hemmelige hagen og 24 fargeblyanter på Norli i går :-) Dette er jo kjempeartig og så beroligende for kropp og sjel :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. mai 2015 #164 Del Skrevet 30. mai 2015 Er det virkelig noe voksne mennesker driver med? Hva er poenget? Avslappende, terapeutisk, så blir man litt nostalgisk og tenker tilbake på barndommen. Fargelegging er kjekt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. mai 2015 #165 Del Skrevet 30. mai 2015 Det er ikke uvitenhet, men heller en torn i siden til fargelegginsbøker, uansett alder. Vil heller foreslå et glass vin, et lerret og en malepensel. I hvert fall noe man skaper ut fra seg selv. Selv om jeg er enig med deg Yolande, det finnes mye annet som er mer dustete å bruke tiden sin på. Om man ikke er så flink til å tegne og male så er det nå kjekkere å fargelegge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 30. mai 2015 #166 Del Skrevet 30. mai 2015 Venter spent på mine første fargeleggingsbøker som kommer neste uke (fra Adlibris) Owls og Mandalas Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 30. mai 2015 #167 Del Skrevet 30. mai 2015 Var en tur på Amazon og kikket på utvalget av bøker der. Plutselig havnet det rundt tjue fargeleggingsbøker på ønskelista mi de er mye billigere da! Femti kroner og lavere Hadde vært supert om du kunne ha kommet med en liten "anmeldelse" på bøkene når du får de, så vet vi hvilke som er verdt å kjøpe! Det gjelder for alle andre her i tråden også. Jeg har "Den hemmelige hagen", og er veldig fornøyd med den ihvertfall. Tykke store sider, fine bilder, og varierende i størrelse og detaljer (noen bilder går over to sider med masse masse detaljer, andre sider har mindre bilder med mindre detaljer). Den har også mulighet for å utfordre seg litt mer kreativt om man vil, hvor det oppfordres til å tegne videre på ferdig påbegynte bilder. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 30. mai 2015 #168 Del Skrevet 30. mai 2015 Det er synd om enkelte individer mener å skille på hva som er verdig nok å drive på med som "voksne" kontra det man mener barn driver med... en av de tingene jeg gleder meg mest over med å bli "voksen" i kronologisk alder (40) er at jeg gir flatt faen i hva andre bedriver tiden sin med så lenge de ikke skader andre - så jeg synes fargelegging er helt innafor! "Kreativ fargelegging" har tykke nok sider til at mine tynne Staedtler-tusjer ikke går gjennom, i tillegg er det en variasjon av mønstre som spenner fra tykke streker og symmetriske bilder, til smalstreket, asymmetrisk - og alt i mellom. Noe av det morsomme med dette er, synes jeg, å avsløre hvilke mønstre jeg selv sitter fast i, på et vis - vi snakket jo om at "blader må være grønne" - og jeg har en greie med å måtte få med hele regnbuen, med flest mulig nyanser i "riktig" rekkefølge - så når jeg ser over tegningene i ettertid, ser jeg at mange av dem ser like ut, selv om det absolutt er veldig ulike - fordi jeg har en viss måte å bygge opp fargingen på Målet med neste tegning er å gjøre noe heeelt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. mai 2015 #169 Del Skrevet 30. mai 2015 Hadde vært supert om du kunne ha kommet med en liten "anmeldelse" på bøkene når du får de, så vet vi hvilke som er verdt å kjøpe! Det gjelder for alle andre her i tråden også. Jeg har ikke bestilt noen enda, det har jeg ikke råd til nå Men om jeg noengang får kjøpt noen fler skal jeg selvfølgelig poste her hvordan de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Limeprime Skrevet 31. mai 2015 #170 Del Skrevet 31. mai 2015 Også har jeg denne, litt kjedelig. Den andre jeg fargela, så fortsatt stuck på grønne blader Og denne var da jeg frigjorde meg fra grønne blader Denne begynte jeg på, og tenkte jeg skulle ha litt høst også, men ble ikke fornøyd Hva fargelegger du med? Blyant eller tusj? Har lyst til å slenge meg på denne trenden jeg også, men finner ikke ut hvilke tusjer som ikke farger gjennom papirene. Vil helst farge med tusj, er ikke så glad i blyanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 31. mai 2015 #171 Del Skrevet 31. mai 2015 Med bilde jeg holder på nå så prøver jeg å holde det så enkelt som mulig og minst mulig farger :-) Ikke at jeg klarer det helt da :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeane Skrevet 31. mai 2015 #172 Del Skrevet 31. mai 2015 Hva slags størrelse på motivene foretrekker dere? Jeg liker best de med små til middels store detaljer. Liker de med bittesmå detaljer også (som bilde 3 i den hemmelige hagen), men jeg bruker blyanter, og da må jeg spisse de så ofte at det går med litt for mye blyant på et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2015 #173 Del Skrevet 31. mai 2015 OK, her skal jeg hive meg på. Har ikke prøvd enda, vet jeg kommer til å elske det. (og jeg har et nytt tegnebrett jeg ikke har fått prøvekjørt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2015 #174 Del Skrevet 31. mai 2015 Bare et spørsmål: Er det noen av dere som er inne i ASMR (Autonomous sensory meridian response)? Google it, det er ikke noe skummelt. Jeg har "det" selv, og jeg lurer på om det er en korrelasjon mellom dette (det dere snakker om i tråden) og ASMR. Har det ikke selv, men vil tro at det er endel som trigges av det, ja. Ihvertfall av lyden av blyanter på papir? Om du ikke allerede følger med og har hørt den, så burde du høre Psykologlunsj-podcastens episode om ASMR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2015 #175 Del Skrevet 31. mai 2015 (siste innlegg fra meg nå, lover!) Noen som vurderer å ta det i en litt mer...kreativ retning? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 31. mai 2015 #176 Del Skrevet 31. mai 2015 Noe av det morsomme med dette er, synes jeg, å avsløre hvilke mønstre jeg selv sitter fast i, på et vis - vi snakket jo om at "blader må være grønne" - og jeg har en greie med å måtte få med hele regnbuen, med flest mulig nyanser i "riktig" rekkefølge - så når jeg ser over tegningene i ettertid, ser jeg at mange av dem ser like ut, selv om det absolutt er veldig ulike - fordi jeg har en viss måte å bygge opp fargingen på Målet med neste tegning er å gjøre noe heeelt annet Jeg har også begynt å utfordre meg selv med å prøve ut nye ting. Har fått masse god inspirasjon i denne tråden, så skal bli litt mer vågal nå! Probemet mitt er at jeg er så lite flink til å finne på sånne ting av meg selv, hvis ikke jeg fortsetter i samme spor, så vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Så kanskje jeg kan klare å finne på mer variasjon av meg selv etterhvert som jeg får prøvd ut litt forskjellige ting. Jeg har ikke bestilt noen enda, det har jeg ikke råd til nå Men om jeg noengang får kjøpt noen fler skal jeg selvfølgelig poste her hvordan de er Oi, leste at du hadde bestilt de jeg, ble imponert over hvor ivrig du var! Får følge med på tips her, kanskje noen av de er bedre kjøp enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. mai 2015 #177 Del Skrevet 31. mai 2015 Hva fargelegger du med? Blyant eller tusj? Har lyst til å slenge meg på denne trenden jeg også, men finner ikke ut hvilke tusjer som ikke farger gjennom papirene. Vil helst farge med tusj, er ikke så glad i blyanter. Jeg har begge deler og bytter på litt. De tusjene jeg bruker er sånne oransje fine liner-greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 31. mai 2015 #178 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg angrer på at jeg ikke tok med meg tegnesakene på ferie. Gleder meg til å komme hjem til farging! Haha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mai 2015 #179 Del Skrevet 31. mai 2015 Kjøpte The Creative Colouring Book For Grown-UPs her om dagen. Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 31. mai 2015 #180 Del Skrevet 31. mai 2015 Johanna Basford Søk henne opp på FB. Det er hun som har stått for designen på mange av de fargeleggingsbøkene og har mange flotte bildeer av hvordan folk har fargelagt bildene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå