Gå til innhold

Hårete penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjerne helst trimmet.

Jeg trimmer mitt for min egen del, men om han velger å la sitt vokse fritt så er det greit det også.



Anonymous poster hash: c31db...186
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! Ikke glatt mann, han blir kjønnsløs da. En riktig mann har hår på kroppen og leker ikke kjærring!



Anonymous poster hash: d5c66...aa0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere jenter om menn som har en (til dels) hårete penis? Jeg har et inntrykk av at mange her inne ønsker at mennene skal være helt glatt, noe som får dem til å bli småbarn igjen. Mannen min barberer vekk alt som er rundt penisen sin, i tillegg til ballene sine, men "sparer" og lar det gro vilt på et lite område rett over staken hans. Synes dette er ganske deilig, maskulint og jeg blir ofte svært kåt av tanken på å bli dominert, hvor han da trykker hodet mitt hele veien inn, slik at ansiktet mitt er presset inntil hårene... Hva tenker dere om menn, som vedlikeholder hårveksten sin, men samtidig opprettholder ryktet som "mann"? Anonymous poster hash: e232b...e38

Viss du eller dere mener mannen blir som et gutt uten hår så forteller det bare noe om penis størrelsen til mannen din/deres.

Da må du enten ta han med til lege eller så er han en av de få prosentene av menn som har mikropenis.

Uansett;

Jeg foretrekker at mannen er glattbarbert, til nød trimmet. Føler det er langt mer følsomt med naken hud fremfor et lag av pels mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah nok en trolle tråd. Du avslører deg med å skrive som en 13 åring og snakke om trykke hodet helt inn så det treffer kjønnshåret hans osv. Ingen kvinner får hodet helt inn der med staken i munnen.

Men for å svare deg seriøst så liker jeg også menn med hår, dog helst trimmet. For håret stimulerer nemlig under sex, derfor trimmer jeg også mitt eget (ikke barberer)



Anonymous poster hash: dac6d...4f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...