J_9 Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Satte inn en p-stav for ca to måneder siden, etter det har jeg egentlig hatt konstante blødninger og store "underjordiske" kviser rundt om i ansiktet.... Begynner å bli fryktelig lei av dette, og lurer på om jeg ikke tåler p-staven? Jeg har tenkt at kroppen kanskje trenger en liten stund til å venne seg til det, at jeg skal vente litt til med å ta ut p-staven? Fryktelig irriterende da jeg ikke kan gå på vanlige p-piller fordi legen sa at jeg har større sjanse for å få slag enn andre (lang historie)... Gikk på yasmin i ett år og var nesten helt kvisefri
peppermyntete Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Det kan nok ha en sammenheng ja. To venninner av meg måtte bare ta ut igjen staven fordi de aldri sluttet å blø. En av dem slet nok også mer med kviser.
J_9 Skrevet 18. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2015 Det kan nok ha en sammenheng ja. To venninner av meg måtte bare ta ut igjen staven fordi de aldri sluttet å blø. En av dem slet nok også mer med kviser. Vet du hva de byttet til?
peppermyntete Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Vet du hva de byttet til? P-piller på den ene, ring på den andre. Sistnevnte bruker nå kun kondom fordi hun ikke tåler hormonprevensjon.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Kjenner ei som begynte på p-stav som fikk ekstremt kviseutbrudd (underjordiske). Var helt fin i huden før p-stav. Hudlegen hadde aldri sett så ille tilfelle før. Benytter p-piller idag men jeg vet ikke hva slags merke. Etter 2 år på hestekur har hun fått fin hud igjen.Anonymous poster hash: fd5a9...5ee
J_9 Skrevet 18. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2015 Kjenner ei som begynte på p-stav som fikk ekstremt kviseutbrudd (underjordiske). Var helt fin i huden før p-stav. Hudlegen hadde aldri sett så ille tilfelle før. Benytter p-piller idag men jeg vet ikke hva slags merke. Etter 2 år på hestekur har hun fått fin hud igjen.Anonymous poster hash: fd5a9...5ee Nå fikk jeg sinnsykt noia
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 dårlig erfaring her og! ikke like ille som anonym#5 sitt eksempel, men gikk fra plettfri til problemhud. Tok vel ca 4-5mnd fra jeg tok den ut til det hadde nøytralisert seg igjen. Har en venninne som har slitt med kviser i de 4 årene hun har hatt hormonspiral, så det virker ikke som om kviseproblemene kun er en del av startfasen. Anonymous poster hash: 395f8...a57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå