Gå til innhold

Kviser av P-stav?


J_9

Anbefalte innlegg

Satte inn en p-stav for ca to måneder siden, etter det har jeg egentlig hatt konstante blødninger og store "underjordiske" kviser rundt om i ansiktet....

Begynner å bli fryktelig lei av dette, og lurer på om jeg ikke tåler p-staven? Jeg har tenkt at kroppen kanskje trenger en liten stund til å venne seg til det, at jeg skal vente litt til med å ta ut p-staven?

Fryktelig irriterende da jeg ikke kan gå på vanlige p-piller fordi legen sa at jeg har større sjanse for å få slag enn andre (lang historie)... Gikk på yasmin i ett år og var nesten helt kvisefri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan nok ha en sammenheng ja. To venninner av meg måtte bare ta ut igjen staven fordi de aldri sluttet å blø. En av dem slet nok også mer med kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok ha en sammenheng ja. To venninner av meg måtte bare ta ut igjen staven fordi de aldri sluttet å blø. En av dem slet nok også mer med kviser.

Vet du hva de byttet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva de byttet til?

P-piller på den ene, ring på den andre. Sistnevnte bruker nå kun kondom fordi hun ikke tåler hormonprevensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som begynte på p-stav som fikk ekstremt kviseutbrudd (underjordiske). Var helt fin i huden før p-stav. Hudlegen hadde aldri sett så ille tilfelle før. Benytter p-piller idag men jeg vet ikke hva slags merke. Etter 2 år på hestekur har hun fått fin hud igjen.

Anonymous poster hash: fd5a9...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som begynte på p-stav som fikk ekstremt kviseutbrudd (underjordiske). Var helt fin i huden før p-stav. Hudlegen hadde aldri sett så ille tilfelle før. Benytter p-piller idag men jeg vet ikke hva slags merke. Etter 2 år på hestekur har hun fått fin hud igjen.

Anonymous poster hash: fd5a9...5ee

Nå fikk jeg sinnsykt noia :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dårlig erfaring her og! ikke like ille som anonym#5 sitt eksempel, men gikk fra plettfri til problemhud.

Tok vel ca 4-5mnd fra jeg tok den ut til det hadde nøytralisert seg igjen.

Har en venninne som har slitt med kviser i de 4 årene hun har hatt hormonspiral, så det virker ikke som om kviseproblemene kun er en del av startfasen.



Anonymous poster hash: 395f8...a57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...