Gå til innhold

Skal dere ha strømper til kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt redd det skal bli veldig varmt :( Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 9f5aa...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har ingen erfaring med kjoler eller strømper, bruker heller ikke superundertøy om vinteren for jeg har pels på bena så det er strengt tatt ikke nødvendig med ytterligere tiltak.

Gjest lipgloss
Skrevet

syns begge deler er like fint jeg,ihvertfall visst du har litt farge på beina,tror kanske jeg hadde valgt en 10 eller 15 den strømpebukse visst bena er bleke eller visst kjolen er kort

AnonymBruker
Skrevet

Nei har ingen erfaring med kjoler eller strømper, bruker heller ikke superundertøy om vinteren for jeg har pels på bena så det er strengt tatt ikke nødvendig med ytterligere tiltak.

Du altså ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

syns begge deler er like fint jeg,ihvertfall visst du har litt farge på beina,tror kanske jeg hadde valgt en 10 eller 15 den strømpebukse visst bena er bleke eller visst kjolen er kort

Kjolen er lang, og jeg kommer til å ha farge. Gifter meg på sommeren, så tenker at det er mer enn varmt nok med kjolen ;)

Gjest lipgloss
Skrevet

Da hadde jeg gått uten strømper:)) selv nylonstrømper blir fort varmt,så er det lekkert med brune nake ben

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt strømper (tynne enkle uten hold in) pga a serious case of gnisselår når jeg blir varm. Noe å tenke på i alle fall! Er jo ikke alle det gjelder :)

Anonymous poster hash: 432e3...bc4

Skrevet

Jeg gikk med "brudestrømper" (ivory eller noe i den duren). Var veldig usikker på hvordan det kom til å se ut, men det ser faktisk veldig delikat og elegant ut :) Selv om det var rart å gå med "hvite" strømper igjen. Gikk med strømper og korsett med strømpeholdere, ikke strømpebukse.

Skrevet

Nei, planlegger å ha bare kjole, truse og sko jeg den dagen :bryllup:

Skrevet

Jeg gikk uten strømper fordi jeg glemte å ta de på meg igjen etter at vi hadde tatt bilder mens vi vasset i sjøen under footograferingen. Det var IKKE lurt, så på flyplassen på kvelden måtte vi lete etter gnagsårplaster .......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...