AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 orker ingenting. Når jeg først gjør noe og jeg møter på et hinder gir jeg opp. I dag skulle jeg være sikkelig effektiv, men pc og minnepen bare klikker sitter jeg i sofaen og sutrer. Har ei venninne som maser om besøk og en søster jeg burde ha dratt til i dag, men utsetter dette pga "todo lista" mi. Mitt oppi det gruer jeg meg til lege time (spesialist etter 4. Mislykka opr. Og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bytte sykehus) Herregud, får aldri ferdig noe. Føler jeg aldri får kosa meg og nyti livet. Blir så sur på meg selv. Måtte få ut litt damp.Anonymous poster hash: 3797d...f8a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Er i samme situasjon som deg, men haren depresjon så vet ikke om det skyldes derfor. har to småbarn så må pushe meg selv til å stå opp og gjøre ting med dem hver dag. men føler at det lille energi jeg har i meg til dem og dermed sitter jeg igjen med null krefter til å gjøre noe annet. Har fått antidepressive,men hittil fungerer de dårlig. Anonymous poster hash: 03c0e...128
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 orker ingenting. Når jeg først gjør noe og jeg møter på et hinder gir jeg opp. I dag skulle jeg være sikkelig effektiv, men pc og minnepen bare klikker sitter jeg i sofaen og sutrer. Har ei venninne som maser om besøk og en søster jeg burde ha dratt til i dag, men utsetter dette pga "todo lista" mi. Mitt oppi det gruer jeg meg til lege time (spesialist etter 4. Mislykka opr. Og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bytte sykehus) Herregud, får aldri ferdig noe. Føler jeg aldri får kosa meg og nyti livet. Blir så sur på meg selv. Måtte få ut litt damp.Anonymous poster hash: 3797d...f8a Begynn med lister. F eks fra kl 18 tar du oppvasken. Fra kl 1830 -19 rydder du osv. En annen ting som er lurt, er å begynne å telle. For hver ting du tar, teller du. Du kan sette deg et mål om at du skal ta f eks 20 ting og så belønner du deg selv etterpå. Jeg er en latsabb jeg også, men dette har hjulpet meg til å få gjort ting. Anonymous poster hash: 29afa...8c5
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Du vet jo hva det er. LAT Lag deg en timeplan. Sitter du med pc, mobil så flyr tiden EKS Mandag. Kl 08. Klokke på ringing Dusje, ordne seg,koke kaffe,lage og spise frem til kl 9. kl. 9. Rydde kl 9.30 sjekke mail,lese avis,facebook. kl 10 gå en liten tur 10.30 husarbeide frem til kl 11 11. Kaffe. Lese nyheter på nett, ringe en venninne og avtale besøk kl 12. Dra på butikken, gå innom en venn samtidig kl 14.30 Forberede middag, spise den, rydde opp kl 17. <inviter en venn, eller dra på besøk. Finn på noe selv Dette er bare et eksempel. Når du bruker tiden på nett, så må du være hard mot deg selv. Anonymous poster hash: b0fc0...420 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå