Gå til innhold

Vann i kroppen før mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spesielt rundt øynene og i resten av ansiktet men hele kroppen kjennes jo ut som en ballong :fnise:

Er det flere som plages av det samme og har dere noen råd? :)

Anonymous poster hash: 68e04...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med akkurat det samme: vann i kroppen under PMS-uka.

Jeg bruker et helsekostprodukt som heter Aqua-min. Det er lett vanndrivende og har veldig god effekt. Tar to tabletter morgen og to tabletter på ettermiddagen uka før og på dag 1 og 2 i mensperioden.

Kan virkelig anbefale det!

http://www.vita.no/helsekost/aqua-min-vanndrivende-60-tabl?gclid=CN7ho8vQ_8QCFcECcwodElMAhQ&gclsrc=aw.ds

Fåes kjøpt på Vita og på helsekostbutikker. Det finnes også i en større utgave, et glass med mere tabletter i, og da blir det billigere på sikt og kjøpe den med mest innhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med akkurat det samme: vann i kroppen under PMS-uka.

Jeg bruker et helsekostprodukt som heter Aqua-min. Det er lett vanndrivende og har veldig god effekt. Tar to tabletter morgen og to tabletter på ettermiddagen uka før og på dag 1 og 2 i mensperioden.

Kan virkelig anbefale det!

http://www.vita.no/helsekost/aqua-min-vanndrivende-60-tabl?gclid=CN7ho8vQ_8QCFcECcwodElMAhQ&gclsrc=aw.ds

Fåes kjøpt på Vita og på helsekostbutikker. Det finnes også i en større utgave, et glass med mere tabletter i, og da blir det billigere på sikt og kjøpe den med mest innhold.

Takk for tips! Skal prøves :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Skal prøves :)

Håper du blir fornøyd :)

Jeg har brukt de fast i over et år nå, og det er godt å slippe vannballongmage og hovne fingre og ankler, samt rundt øynene!

Herlighet, føler meg som ei real dundre uke før mens selv om jeg egentlig er slank.

(men ikke ta de for seint på kvelden, da blir det endel doturer om natta!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de på Vita i dag :tommelopp: Skal bli godt å slippe å være så hoven rundt øynene at det ser ut som jeg har grått i tre dager ja! :fnise:

Takk skruf!

Anonymous poster hash: 68e04...178

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte de på Vita i dag :tommelopp: Skal bli godt å slippe å være så hoven rundt øynene at det ser ut som jeg har grått i tre dager ja! :fnise:

Takk skruf!

Anonymous poster hash: 68e04...178

Bare hyggelig å kunne være til hjelp :)

Håper de kicker inn fort som fy!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...