AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Jeg er ganske sikker på at jeg har sopp så tenkte å ta Canesten i kveld, men jeg har en tendens til å glemme sånne ting, så jeg lurte på om man en dag glemmer å smøre den kremen på. Her snakker vi hele dagen assa, ikke en gang av 2 eller 3. Jeg vet at man kan lettere få sopp igjen om man ikke er flink å smøre, men gjør en dag noe?Anonymous poster hash: e7230...3c0
Caelyn Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Kjøp Diflucan på apoteket - http://www.apotek1.no/produkter/diflucan-150mg-kapsel-1stk-164479p Da trenger du ikke tenke på å smøre og alt mulig sånt. Jeg anbefaler hvert fall Diflucan på det sterkeste.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Jeg er ganske sikker på at jeg har sopp så tenkte å ta Canesten i kveld, men jeg har en tendens til å glemme sånne ting, så jeg lurte på om man en dag glemmer å smøre den kremen på. Her snakker vi hele dagen assa, ikke en gang av 2 eller 3. Jeg vet at man kan lettere få sopp igjen om man ikke er flink å smøre, men gjør en dag noe?Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: e7230814a540aa8c0aab8a29ed4493c0"] e7230...3c0 Glemmer du å smøre deg en dag eller en gang for dagen er faren for at soppen ikke blir tatt knekken på tilstede, og det blomstrer raskt opp igjen like etterpå. Sopp er vanskeligere å få tatt knekken på enn en bakteriell infeksjon. Ser en annen anbefaler Diflucan, men den skal ikke brukes i tide og utide. Får man da et sopp problem tidligere i livet og har brukt flere runder med Diflucan kan man risikere at det blir vanskeligere å få tatt knekken på en mer alvorlig sopp infkesjon. Har og lest at to eller flere soppinfkejsoner i løpet av 6 måneder anbefales det å få hjelp av lege og ikke behandle på egenhånd.Anonymous poster hash: 7b846...e68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå