bigbrownmonkey Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Hepp! Her om dagen lå jeg og kjæresten min og koste. Dette gikk til sex, og da sa jeg at vi måtte prøve en ny stilling. Stillingen var enkel, og noe alle kan få til. Og da kommer det ut av munnen hennes: "du har for liten pikk til det". Noe jeg synes var veldig snålt av henne og si. Hun har aldri klagt på dette før. Nå skal det nevnes at den er 15 cm lang og er ganske tykk. Det var kanskje greit nok av henne og si d, men jeg vet at hun har fått ganske mange bilder av kjønnsorganet til ganske mange gutter det siste året, så dette ble ganske sårende med tanke på det. Det virker som at jeg plutselig ikke er bra nok i den sammenhengen. Jeg som stiller opp og gjør alt for henne, og dette har da aldri vært noe problem før. Heller motsatt, at vi må bruke lang tid på forspillet så hun blir klar. Og det kan gjøre ganske vondt til tider og, så vi må ta det veldig rolig i starten. Jeg spurte henne hva hun mente, men hun lo d bare bort.. Hva tror dere? Vi er i starten av tjueåra!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Hepp! Her om dagen lå jeg og kjæresten min og koste. Dette gikk til sex, og da sa jeg at vi måtte prøve en ny stilling. Stillingen var enkel, og noe alle kan få til. Og da kommer det ut av munnen hennes: "du har for liten pikk til det". Noe jeg synes var veldig snålt av henne og si. Hun har aldri klagt på dette før. Nå skal det nevnes at den er 15 cm lang og er ganske tykk. Det var kanskje greit nok av henne og si d, men jeg vet at hun har fått ganske mange bilder av kjønnsorganet til ganske mange gutter det siste året, så dette ble ganske sårende med tanke på det. Det virker som at jeg plutselig ikke er bra nok i den sammenhengen. Jeg som stiller opp og gjør alt for henne, og dette har da aldri vært noe problem før. Heller motsatt, at vi må bruke lang tid på forspillet så hun blir klar. Og det kan gjøre ganske vondt til tider og, så vi må ta det veldig rolig i starten. Jeg spurte henne hva hun mente, men hun lo d bare bort.. Hva tror dere? Vi er i starten av tjueåra! Jeg tenker TROLL desverre! Du sier du har 15 cm OG tykk, det vil si at den er stor. Vær så snill å få hjelp for usikkerheten din, fordi ei jente som skulle sagt noe sånt har jeg ingen tro på med tanke på at penisen din er større enn de aller fleste menn.Anonymous poster hash: 6664b...422 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #3 Skrevet 20. april 2015 Jeg tenker TROLL desverre! Du sier du har 15 cm OG tykk, det vil si at den er stor. Vær så snill å få hjelp for usikkerheten din, fordi ei jente som skulle sagt noe sånt har jeg ingen tro på med tanke på at penisen din er større enn de aller fleste menn.Anonymous poster hash: 6664b...422 Selv om den er tykk betyr det ikke at den er stor. 15cm er ikke stort. Anonymous poster hash: 3bd3a...12e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #4 Skrevet 20. april 2015 Jeg tenker TROLL desverre! Du sier du har 15 cm OG tykk, det vil si at den er stor. Vær så snill å få hjelp for usikkerheten din, fordi ei jente som skulle sagt noe sånt har jeg ingen tro på med tanke på at penisen din er større enn de aller fleste menn.Anonymous poster hash: 6664b...422 Og, større enn de aller fleste menn?? Come on. Anonymous poster hash: 3bd3a...12e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Og, større enn de aller fleste menn?? Come on. Anonymous poster hash: 3bd3a...12e De fleste menn har ikke tykk penis for det første. Og for det andre har 95 av menn 16 cm eller kortere i følge den nye penisstudien der 15 000 menn ble målt av forskere. Der var også gjennomsnittet 13 cm. På selvrapporterte målinger var den 15 cm, så menn legger på ekstra cm. Og må du ha over 15 cm for å bli bunnet så er du dyp. Det kan jeg skrive under på etter å hatt sex med nærmere 50 damer. Anonymous poster hash: 6664b...422
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Selv om den er tykk betyr det ikke at den er stor. 15cm er ikke stort. Anonymous poster hash: 3bd3a...12e Vel i den største studien der 15 000 menn ble målt hadde bare 1 21 cm, og 95% hadde 16 cm eller mindre. Så kan du regne det ut selv. Den er ikke monsterstor men over snittet som er 13 cm.Anonymous poster hash: 6664b...422
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #7 Skrevet 20. april 2015 jeg har en mann med liten penis. I starten var dette ikke noe problem, for vi holdt oss til en stilling, som fungerte bra for oss begge. Men etterhvert begynnte vi å prøve litt andre stillinger, og det går bare ikke, da penisen han rett og slett er for liten.... Anonymous poster hash: d74a1...850
Gjest Mythic Skrevet 20. april 2015 #8 Skrevet 20. april 2015 Er det ingen ende på antall penistråder på KG? Og krangling over hva som er lite og stort?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #9 Skrevet 20. april 2015 Er det ingen ende på antall penistråder på KG? Og krangling over hva som er lite og stort? Ja herregud. Skjønner ikke at jeg gidder å svare. Kvinner er jo så opptatt av pikkstørrelse, at man skulle tro de ikke tenker på andre ting. Er litt barnehagetendenser. Husker hvordan gutta på ungdomsskolen diskuterte små/store pupper og fitte på jenter. Håper for all del at dette er tenåringer og ikke godt voksne mennesker. Anonymous poster hash: 6664b...422
Gjest Mythic Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Noen kvinner er overmåte opptatt av størrelse. Når de til gjengjeld ikke eier øyemål eller vet hvor mye 15 cm er, blir det bare for dumt. En får håpe at de etter hvert forstår at sex er mer enn penis ut og inn, og at man faktisk kan benytte stillinger som gjør at sex fungerer, selv med en penis under snittet (som for øvrig er rundt 13 cm). Ta fram en linjal og mål 13 cm, så ser dere at det ikke akkurat er så lite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå