Charmina Skrevet 23. august 2004 #1 Skrevet 23. august 2004 Hei! Jeg har kassevis av brukte bøker av alle slag som jeg har lyst til å kvitte meg med!Er det noen steder de kjøper slikt? Noen som vet om noen steder i Bergen f.eks? Klems Charmina 80 dager til termin
Gjest Lea Skrevet 23. august 2004 #2 Skrevet 23. august 2004 Her i Oslo er det i alle fall flere butikker som kjøper og selger brukte bøker, blader og LP/CD-plater. Prøv et søk på www.gulesider.no
Dru Skrevet 23. august 2004 #3 Skrevet 23. august 2004 Lesehesten kjøper, men tror ikke de betaler så veldig mye for det. De sa en gang til meg at var det fine bøker med en viss popularitet, så betalte de halvparten av butikkpris. Men i Øvregaten er det mye bruktbutikker og diverse. Mener jeg så en der som bare solgte bruktbøker. Hvis det ikke er nødvendig å få penger for de, så tror jeg at Fretex tar imot.
Lizz Skrevet 23. august 2004 #4 Skrevet 23. august 2004 Ser at det er blir solgt brukte bøker på Finn.no, kanskje verdt å prøve??
Chihiro Skrevet 23. august 2004 #5 Skrevet 23. august 2004 I Jonsvollsgaten er det en butikk som selger brukte bøker, plater o.l. Vet ikke hva de betaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå