Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #21 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei!!! Håper du er blitt bedre. Følte akkuaratt som deg, og da jeg ødla ryggen i forbindelse med jobben, og ble sykmeldt fikk jeg endelig tid til meg uten stress og mas. Kjeda etter hvert livet av meg, men det var utrolig deilig, for det trengtes for å komme til hektene. Fikk også igjen overskuddet slik at jeg orket å gå turer. Legen min fortalte at det ikke er noe vits i å gå rundt slik og ha iallfall ikke å ha dårligsamvittighet ovenfor jobben, for jeg å hadde det. En blir ikke bedre, og ender opp med en skikkelig smell. Det er jo lenge siden du skrev inn her, så jeg vet ikke om du har vært hos legen,men det er viktig at du kommer deg dit. Min lege tok noen tester, og det viser deg at jeg har hatt kyssesyken...... Noe jeg overhodet ikke hadde trodd, siden alle jeg kjenner som har hatt kyssesyken har vært veldig dårlige. Har begynt i jobb igjen, riktignok 50% men det har faktisk vært veldig bra å ha hatt det avbrekket. Husk, du har bare en kropp, og når den sier i fra bør du lytte!!!! Klem Kine :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 15. juli 2002 #22 Del Skrevet 15. juli 2002 Kjenner meg litt igjen... du er nok skikkelig utbrent du!! Dette siste skoleåret gikk til helvete for meg. Jeg bodde på hybel og hadde alltid dårlig råd utenom stipendet og skaffet meg derfor en jobb utenom skolen. Gikk på jobb 4 dager i uken etter skoletid. Da begynte jeg på skolen 08.10 og kom hjem fra jobben 21.00. Hadde aldri tid til lekser. Følte jeg hadde ting jeg måtte gjøre hele tiden som jeg ikke fikk tid til og klarte aldri å slappe av. Delte hybel med bestevenninna mi som bare jobbet og når vi begge hadde fri så ville hun ha meg med på all slags ting. Det var utrolig trøttende, og jeg er så glad jeg er ferdig med det! (selv om jeg gikk rett over på sommerjobb, uten sommerferie, når jeg fikk fri fra skolen). Gleder meg bare til ferien i august! Det kan hende du har lav blodprosent siden du alltid er slapp og trøtt. Da hjelper jerntilskudd godt. Du kan få tak i piller hos legen eller på apoteket. Hvis du legger deg til tidligere enn vanlig og passer på å ikke ete rett før du stuper i seng, så får du sove bedre. Stå heller tidlig opp, ta deg god tid til frokost og kos deg litt før jobben. Trening kan også gi litt mer energi, så gå turer ute i frisk luft! Kanksje du har noen du bor med som kan ta husarbeidet for deg en helg??! Og har du badekar, så er det jo herlig med et deilig avslappende bad etter jobben !! God bedring ~eminel~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå