Gå til innhold

Ereksjon når mannen bruker dameundertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jo akkurat dette jeg har prøvd å forklare deg

Les tilbake 20 timer og se hva du skrev!

"Det blir beskrevet at alle menn som liker eller tenner på å bruke dametøy i mer eller mindre grad er transe,forholder meg bare til det,selv syns jeg at en mann som bruker bare undertøy eller strømper ikke er cd men i følge de som har greie på det er dem det,husker ikke helt hvor jeg leste det,leser så mye men det var en seriøs side da"

Det stemmer altså ikke, så hva er det du har prøvd å forklare meg? Du mener at alle som bruker dameundertøy som en tenningsgnist er transer, for så å si at de ikke er det?

Vet ikke hva du egentlig mener eller å ha prøvd å forklare meg...inkonsekvent...

Det å ha en undertøysfetisj  vil ikke si at man er transe!

Anonymkode: 66c94...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

Les tilbake 20 timer og se hva du skrev!

"Det blir beskrevet at alle menn som liker eller tenner på å bruke dametøy i mer eller mindre grad er transe,forholder meg bare til det,selv syns jeg at en mann som bruker bare undertøy eller strømper ikke er cd men i følge de som har greie på det er dem det,husker ikke helt hvor jeg leste det,leser så mye men det var en seriøs side da"

Det stemmer altså ikke, så hva er det du har prøvd å forklare meg? Du mener at alle som bruker dameundertøy som en tenningsgnist er transer, for så å si at de ikke er det?

Vet ikke hva du egentlig mener eller å ha prøvd å forklare meg...inkonsekvent...

Det å ha en undertøysfetisj  vil ikke si at man er transe!

Anonymkode: 66c94...064

Les tilbake 20 timer og se hva du skrev!

"Det blir beskrevet at alle menn som liker eller tenner på å bruke dametøy i mer eller mindre grad er transe,forholder meg bare til det,selv syns jeg at en mann som bruker bare undertøy eller strømper ikke er cd men i følge de som har greie på det er dem det,husker ikke helt hvor jeg leste det,leser så mye men det var en seriøs side da"

Det stemmer altså ikke, så hva er det du har prøvd å forklare meg? Du mener at alle som bruker dameundertøy som en tenningsgnist er transer, for så å si at de ikke er det?

Vet ikke hva du egentlig mener eller å ha prøvd å forklare meg...inkonsekvent...

Det å ha en undertøysfetisj  vil ikke si at man er transe!

Anonymkode: 66c94...064

Jeg skrev at jeg har lest det flere plasser,sikker at de lærde strides,du kan lese mye om dette temaet og finne forskjelige svar.

Selv så er jeg ikke så opptatt av å ha en merkelapp på meg,jeg er den jeg er og gjør det jeg føler er riktig fir min del,spiller ingen rolle hva jeg kalles.

Tror jeg stopper diskusjonen her,vi får bare være enige om at vi er uenige

Takk for meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får stå både med og uten dametruser på . Ingen transe, men liker å ha på seg mine brukte truser



Anonymous poster hash: 15d1b...9d1

Min også :fnise:

Anonymkode: e410c...c76

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både madamen og jeg bruker strømper med strømpeholder. Vi synes det er deilig både og se og føle nylonet mot fitte, kukk og baller!



Anonymous poster hash: 35cc5...e73

Vi er også to som elsker dette. Om det klassifiserer meg som transe får jeg heller leve med det!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Merkelig mann
På 19.4.2015 den 8.29, Gjest Coolaid skrev:

Så fint at du møter mannen din på dette. Det kan være mange grunner til at det er pirrende og tenner ham. Dere har funnet noe som tenner ham. Syns det er flott.

 

Dette kan vel relateres til det meste innenfor seksualitet. Man finner noe "langt nede i en skuff" som slår an... kanskje mannen din har undertrykt seksualiteten sin og dermed ha fått ereksjonsproblemer/lav tenning ?

 

Du forteller veldig lite. Hvordan kom dere frem til at han tente på å bruke kvinneundertøy?

Hei. Jeg er en mann i modten av 30årene, har noen barn og er ennå sammen med mor til mine barn-et forhold gjennom 12-14 år.

For noen år siden ved en morsom anledning hadde jeg på meg en stringtruse,  jeg tok nok ikke dette skikkelig inn over meg men de siste årene har dette blitt "tvunget" frem i fantasien min, dette har resultert i at jeg faktisk liker å gå/sove/ha sex i dameundertøy, det tenner meg veldig og for å undersøke saken nærmere så har jeg gjort en ærlig selvrabsakelse av saken og kommet frem til følgende:

1: jeg liker ikke å bli lagt an på av menn(homoer)

2:drømmer fortsatt om 3kant med to jenter/damer hborav den ene er kjæresten min.

3: liker følelsen av en rimjob eller å bli koset i og rundt rompa ved sex.

4:liker følelsen av de myke stoffene, blondene rundt hofta og pressende over penis.

Jeg har ikke prøvd kjoler, bh eller andre ring og ser ikke poenget i dette da dette egentlig ikke er av interesse.

Min kjærest har selv kjøot truser til meg og jeg har arvet noen av hennes.

 

Så til spørsmålene:

A: hun virler tilsynelatende å akseptere mitt "normalitetsavvik", men jeg er fortsatt litt usikker?

B: hva er min definasjon, er dette en fetisj, i så tilfelle kan dem neppe være så enkel som en crossdresser?

C finnes det flere der ute som ville akseptert en slik form for fetisj?

-:-

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...