elliePellie Skrevet 17. april 2015 #41 Skrevet 17. april 2015 Nei, er nok ikke det. Ser alltid sånne triste gamle mennesker som går rundt på aldershjem eller som vandrer gatelangs uten mål og mening. Hvor kjipt er ikke det?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #42 Skrevet 17. april 2015 Nei, er nok ikke det. Ser alltid sånne triste gamle mennesker som går rundt på aldershjem eller som vandrer gatelangs uten mål og mening. Hvor kjipt er ikke det? Like kjipt som billige luddere som "vandrer" gatelangs i byen på fredagskvelder, på utkikk etter kun en ting, nemlig pikk. Anonymous poster hash: d41cf...d0f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #43 Skrevet 17. april 2015 Nei, er nok ikke det. Ser alltid sånne triste gamle mennesker som går rundt på aldershjem eller som vandrer gatelangs uten mål og mening. Hvor kjipt er ikke det? Hvordan vet du at de vandrer rundt uten mål og mening? Vet du hvilke liv de har? Hva de tenker? Tips : skaff deg noen interesser, så kanskje du vil kunne utvikle deg. Folk som er opphengte i alder, er tomme i seg selv. Anonymous poster hash: 78bf2...91c 2
Trianna Skrevet 18. april 2015 #44 Skrevet 18. april 2015 Det var da voldsomt. Vi har da alle våre dårlige og gode dager. En må bare gjøre det beste ut av det.
Gjest FruKG Skrevet 18. april 2015 #45 Skrevet 18. april 2015 Jeg synes egentlig at min beste alder har vært de siste 5 årene (36-41). 2
WubWub Skrevet 18. april 2015 Forfatter #46 Skrevet 18. april 2015 Nei, jeg trives her. Mitt inntrykk er dog at du som selvutnevnt psykopat kommer med dritt mot kvinnfolk hele uka gjennom. Hva er hensikten med å snakke ned kvinner på 25+? Synes du trolling og drittslenging er så deilig? Det finnes et hav av fine kvinnfolk på 40+, og det vet du og. Jeg går bare litt lei av at du bruker tid og energi på slik søppel... Og det samme gjør jeg. Og nei, jeg er ikke psykopat, jeg har heller aldri hevdet noe slik. Dritt mot kvinner hele tiden? Jeg har i løpet av 2 måneder kommet med minst 20 tråder som hedrer kvinner. Viser til : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=925402 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=918693 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=912060 Det er 3 av 20 tråder hvor jeg snakker positivt om kvinner og feminisme. Beklager men her er du på ville avveier, jeg ER feminist og jeg troller heller ikke eller slenger dritt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #47 Skrevet 18. april 2015 Jeg synes egentlig at min beste alder har vært de siste 5 årene (36-41). Du er ganske nydelig også da, så skjønner at du er godt fornøyd med deg selv Anonymous poster hash: d41cf...d0f
WubWub Skrevet 18. april 2015 Forfatter #48 Skrevet 18. april 2015 Du er ganske nydelig også da, så skjønner at du er godt fornøyd med deg selv Anonymous poster hash: d41cf...d0f hahahaha
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #49 Skrevet 18. april 2015 Ja, det er kjipt å være gammel liksom. Tenk når du er sånn 50 og oppover... faen livet er jo ikke verdt å leve. Man trenger faktisk aldri å bli gammel. Å kalle seg "gammel" etter en viss alder, er noe som sitter i hodet, for man kan egentlig alltid være ung, inni seg. Alle har vært unge og vet hvordan det er. Dette bærer man med seg hele livet. Kjenner ei dame i 90 årene ( som forøvrig ser fantastisk ut ), som sier hun alltid vil føle seg ung. Og det skjønner jeg når jeg ser henne. Hun stråler ut en ungdommelighet, på tross av sin alder. Den kraften hun har i seg er ung, og vil alltid være det. De som har dette, vil alltid være attraktive. Ble kanskje for filosofisk og ekstistensielt for denne tråden... Anonymous poster hash: 78bf2...91c 5
Gjest FruKG Skrevet 18. april 2015 #50 Skrevet 18. april 2015 Du er ganske nydelig også da, så skjønner at du er godt fornøyd med deg selv Anonymous poster hash: d41cf...d0f Tusen takk Det var veldig hyggelig å lese
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #51 Skrevet 18. april 2015 Nei, er nok ikke det. Ser alltid sånne triste gamle mennesker som går rundt på aldershjem eller som vandrer gatelangs uten mål og mening. Hvor kjipt er ikke det? Om det ikke var ironisk ment så må jeg virkelig få spørre, hvor gammel er du? Og er du klar over at det er brukere her i femti, seksti og syttiårs-alderen? Anonymous poster hash: e5326...b76 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #54 Skrevet 18. april 2015 Og det samme gjør jeg. Og nei, jeg er ikke psykopat, jeg har heller aldri hevdet noe slik. Dritt mot kvinner hele tiden? Jeg har i løpet av 2 måneder kommet med minst 20 tråder som hedrer kvinner. Viser til : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=925402 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=918693 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=912060 Det er 3 av 20 tråder hvor jeg snakker positivt om kvinner og feminisme. Beklager men her er du på ville avveier, jeg ER feminist og jeg troller heller ikke eller slenger dritt. Synes du bare snakker dritt, jeg. Hva med all negativitet og drittslenging du kom med tidligere... skal det liksom veie opp for at du har laget et par positive tråder ift. feminisme? Anonymous poster hash: d41cf...d0f 1
WubWub Skrevet 18. april 2015 Forfatter #55 Skrevet 18. april 2015 Synes du bare snakker dritt, jeg. Hva med all negativitet og drittslenging du kom med tidligere... skal det liksom veie opp for at du har laget et par positive tråder ift. feminisme? Anonymous poster hash: d41cf...d0f Jeg slenger aldri dritt. Og vel, jeg har tråder som er kritiske mot kvinner og jeg har tråder som er kritiske mot menn. Jeg har også tråder som hyller kvinner, og jeg har også tråder som hyller menn. Jeg favoriserer ingen og jeg sier det jeg har på hjertet enten det er negativt eller positivt. Om man ikke tåler det så har man ikke noe å gjøre på et diskusjons forum å gjøre. 1
Trianna Skrevet 18. april 2015 #56 Skrevet 18. april 2015 Man trenger faktisk aldri å bli gammel. Å kalle seg "gammel" etter en viss alder, er noe som sitter i hodet, for man kan egentlig alltid være ung, inni seg. Alle har vært unge og vet hvordan det er. Dette bærer man med seg hele livet. Kjenner ei dame i 90 årene ( som forøvrig ser fantastisk ut ), som sier hun alltid vil føle seg ung. Og det skjønner jeg når jeg ser henne. Hun stråler ut en ungdommelighet, på tross av sin alder. Den kraften hun har i seg er ung, og vil alltid være det. De som har dette, vil alltid være attraktive. Ble kanskje for filosofisk og ekstistensielt for denne tråden... Anonymous poster hash: 78bf2...91c Jeg må selv si at dette med menopause er way overrated. Vi kvinnfolk lever godt i alle faser av livet, noen mere turbulente enn andre. Men fellesnevneren må sies å være nytelsen av selskap. Den blir man aldri gammel av.
elliePellie Skrevet 18. april 2015 #57 Skrevet 18. april 2015 Jeg slenger aldri dritt. Og vel, jeg har tråder som er kritiske mot kvinner og jeg har tråder som er kritiske mot menn. Jeg har også tråder som hyller kvinner, og jeg har også tråder som hyller menn. Jeg favoriserer ingen og jeg sier det jeg har på hjertet enten det er negativt eller positivt. Om man ikke tåler det så har man ikke noe å gjøre på et diskusjons forum å gjøre. Godt sagt. Du er en fornuftig kar, wubwub. Selv mener jeg også at menn så vel som kvinner er skikkede til å bedømme en kvinnes beste alder. Gjennom beundringen av det motsatte kjønn oppnår en kvinne nytelse her i livet, og det er minst like viktig for den indre psyken ift. til samspillet mellom inntrykk og utlevelse. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #58 Skrevet 18. april 2015 Godt sagt. Du er en fornuftig kar, wubwub. Selv mener jeg også at menn så vel som kvinner er skikkede til å bedømme en kvinnes beste alder. Gjennom beundringen av det motsatte kjønn oppnår en kvinne nytelse her i livet, og det er minst like viktig for den indre psyken ift. til samspillet mellom inntrykk og utlevelse. Anonymous poster hash: e5326...b76
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #60 Skrevet 18. april 2015 Men ei dame i armkroken på en fredagskveld har du ikke? Mann med stor M du liksom...Anonymous poster hash: 72d19...1af Nå er vi uheldigvis for WubWub noen som husker han la ut bilde av seg selv ved en anledning. Nuvel- utifra det forstår jeg bitterheten og kvinnehatet hans. Need i say more. ...?Anonymous poster hash: f2288...dc3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå