Gjest RunawayShadow Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Du som er gutt. Hva synes du om en jente som har litt arr og merker på kroppen. Liker du det. Synes du det er kult? Jeg liker arr selv og lurer på om dette er noe du også synes er fint.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Nei, liker det ikke. Tyder på at jenta har fått mye juling opp gjennom årene og/eller har har store motoriske problemer, evt ramlet mye i fylla. Anonymous poster hash: 983fd...eaf 1
Testosteron Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Arr er skjemmende. Hvorfor skulle det være kult?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Jeg har selv ett stort arr på magen, og noen arr på benet. Dette etter operasjoner. Jeg har aldri møtt en mann som har reagert på det. Og med årene blir det jo lysere, og mindre synlig. Anonymous poster hash: 1047c...294
Florence Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Nei, liker det ikke. Tyder på at jenta har fått mye juling opp gjennom årene og/eller har har store motoriske problemer, evt ramlet mye i fylla. Anonymous poster hash: 983fd...eaf Eller er en aktiv jente som ikke er redd for å ta i et tak? 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Jeg syntes arr og merker tyder på at man har levd et liv og vet hva det vil si å ikke være født med gullskje i ræva og puter under armene. Veldig tiltrekkende. Operasjonsarr er ikke alltid like pene men ingen kan jo for at de har vært operert heller så liker ikke jenta noe mindre av det. Anonymous poster hash: 309a3...571 2
karroo Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Det var da voldsomt.. Jeg har selv mange arr fra for eksempel etter barndommen, det tyder vel på at jeg faktisk har levd! Wow, om gutter også skal starte å bry seg så mye om det så gir jeg opp. 2015 folkens, 2015.
Gjest Honeyblossom Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 wtf.. selvpåførte arr er ikke kult! Men er det arr du ikke kan noe for som feks operasjonsarr så er mannen en kødd om han virkelig bryr seg om det. Jeg har selv operasjonsarr, men har aldri opplevd at en mann har brydd seg om det.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Jeg synes ikke arr er fint, nei. Det betyr ikke at det er frastøtende og en dealbreaker, men et arr er jo ikke isolert sett attraktivt. De fleste har noen få merker i en eller annen form et eller annet sted på kroppen, men de færreste ønsker seg flere. Jeg har to arr selv, så jeg sier ikke dette fordi jeg synes det er ekkelt. Jeg har et arr i pannen, men det er tett opptil hårfestet og har grodd og bleknet siden barndommen, så det er veldig lite skjemmende. Det andre er et litt større arr etter en skuddskade i (militær) utenlandstjeneste, uvanlig nok, men det er heldigvis ikke synlig når jeg er påkledd. Det går helt fint å ha disse arrene, ingen kvinner har reagert negativt på dem, men jeg hadde likevel helst vært dem foruten. Virker helt absurd for meg at noen skal ønske seg arr. Anonymous poster hash: 1806d...a95 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Det var da voldsomt.. Jeg har selv mange arr fra for eksempel etter barndommen, det tyder vel på at jeg faktisk har levd! Wow, om gutter også skal starte å bry seg så mye om det så gir jeg opp. 2015 folkens, 2015. Jeg har som sagt et stort arr fra jeg ble skutt, så det er virkelig ikke det at jeg forventer at alle er silkemyke og har babyhud. Det hadde fungert dårlig om jeg, av alle, skulle ment det. Folk får noen merker i løpet av livet, både vi gutta og dere jenter. Sånn er det bare. Men når TS først spør om jeg som mann synes det er "kult" eller "fint" er jo svaret nei. Det er stort sett helt uten betydning, men det er jo ikke akkurat noe de fleste ønsker seg og prøver å skaffe seg flere av. Det er bare sånt som skjer. Anonymous poster hash: 1806d...a95
Nuttery Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 Eh... Jeg har tryna på sykkel, skrapa meg opp på møbler og kanter, tryna i fylla, operert osvosv. Arr betyr vel egentlig bare at man har levd.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Jeg har en del arr her og der på kroppen siden jeg var ganske uforsiktig som ung, de fleste er vel ganske usynlige nå. Har et på ryggen og et på ankelen som var ganske dyp, men synes ikke det ser så ille ut nå lenger. Det på ankelen er nok det verste, og skjemmes litt over den da, selv om jeg tviler på at noen legger merke til det Anonymous poster hash: fe2d3...d7c
Gjest RunawayShadow Skrevet 18. april 2015 #14 Skrevet 18. april 2015 Det er bare gutter som skal svare.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #15 Skrevet 18. april 2015 Gammel er du egentlig? Anonymous poster hash: d15a6...271 1
Gjest RunawayShadow Skrevet 18. april 2015 #16 Skrevet 18. april 2015 Jeg er 20 år. Men jeg ser ikke helt hva som er relevant med det.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #17 Skrevet 18. april 2015 Jeg er 20 år. Men jeg ser ikke helt hva som er relevant med det. Får du noen form for hjelp? Jeg kjenner jeg er bekymret for deg. Du er ung og ikke ødlegg deg selv og kroppen din nå. Du skal tross alt leve med denne i mange år til. Anonymous poster hash: 27407...bdc 3
Chizue Skrevet 18. april 2015 #18 Skrevet 18. april 2015 Synes ikke arr er noe fint, kommer jo helt an på hva det er som har gitt det arret.. Har en del arr selv, både fra dumme valg og fra barndommen... De fra barndommen er alt fra å ha tråkket på spiker, til ramle ned fra trær Hendene mine har en del arr også, enten fra baking eller spikking med kniv x)
Chizue Skrevet 18. april 2015 #19 Skrevet 18. april 2015 Får du noen form for hjelp? Jeg kjenner jeg er bekymret for deg. Du er ung og ikke ødlegg deg selv og kroppen din nå. Du skal tross alt leve med denne i mange år til. Anonymous poster hash: 27407...bdc Det å synes at arr er kult, trenger absolutt ikke være en psykisk lidelse. Har du hørt om Scarification? Det er en type kroppskunst. Noen liker det, andre hater det, andre tenner på det og noen synes det bare er fasinerende.
Apis Skrevet 18. april 2015 #20 Skrevet 18. april 2015 Er vel per definisjon ikke gutt lenger men arr fra ulykker og operasjoner gjør meg ingenting, vis en person har selvpåførte arr, dette gjelder i stor grad unge jenter, så lurer jeg hva den personen sliter med og hva slags tanker og følelser som beveger seg rundt inne i kroppen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå