AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Er det noen her som har erfaring med adopterte barn, og alle spørsmålene som følger med? Jeg er selv adoptert fra asia, og "sliter" med at jeg har en hel haug med hvorfor-spørsmål, og følelser som at jeg var uønsket, at det er en sammenheng mellom hvorfor de ikke ville/kunne ha meg, og hvorfor jeg ikke har venner nå. Det er så mange ting jeg lurer på som jeg aldri kan få svar på, og det plager meg bare mer og mer. Anonymous poster hash: 5624e...316
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Om du er myndig (kan sikkert gjøre det uansett). Så kan du ta kontakt med f.eks de som hadde med adopsjonen. Jeg fikk hvertfall på den måten tak i min biologiske mor og svar på noen av spm jeg satt med. Men det spørs vel litt på hvilke spm du sitter med og til hvem du vil stille de til. Anonymous poster hash: eac50...1b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå