AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Hei, Noen år siden brakk jeg bekkenet. Det var et fint brudd, men det gjorde hoften litt skjev slik at det er noe forskjell i lenge på føttene mine. Tidligere i uka smalt jeg hardt i gymsalgulvet med kneet først. Det gjorde jo veldig vondt der og da, men ikke noe brudd eller slitning osv Jeg haltet noen dager. Nå har jeg så uteolig vondt i hofta og leddet er veldig lite bøyelig. Mon tro hva sjangsen er for at fallet skapte enda verre skjevstilling i rygg og hofte? Håper det bare er smerter etter høyere slitasje på andre foten de siste dagene. Anonymous poster hash: 21b58...747
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Det skal utrolig mye krefter til å flytte på bekkenet/skape en fraktur. Vil tro musklene fikk seg en smell i fallet, og du er stiv og støl Anonymous poster hash: ef665...ded
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå