Gå til innhold

Skjevstilling i rygg/hofte?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Noen år siden brakk jeg bekkenet. Det var et fint brudd, men det gjorde hoften litt skjev slik at det er noe forskjell i lenge på føttene mine. Tidligere i uka smalt jeg hardt i gymsalgulvet med kneet først. Det gjorde jo veldig vondt der og da, men ikke noe brudd eller slitning osv

Jeg haltet noen dager. Nå har jeg så uteolig vondt i hofta og leddet er veldig lite bøyelig.

Mon tro hva sjangsen er for at fallet skapte enda verre skjevstilling i rygg og hofte?

Håper det bare er smerter etter høyere slitasje på andre foten de siste dagene.

Anonymous poster hash: 21b58...747

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skal utrolig mye krefter til å flytte på bekkenet/skape en fraktur.

Vil tro musklene fikk seg en smell i fallet, og du er stiv og støl



Anonymous poster hash: ef665...ded

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...