AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Først: beklager hvis dette er postet feil sted, men vet ikke hvor ellers jeg skulle putte det.. Til tema: Jeg er husredd, klarer ikke være alene hjemme, og når jeg er alene, tror jeg at hvert eneste lille vindkast er en innbruddstuv, et "pip" kan være brannalarmen osv.. Vet såklart at alt sitter i hodet, og at det er veldig lite sannsynlig at noe komme til å skje. Men nå måtte sambo dra ut av byen, fordi moren hans har blitt alvorlig syk på kort tid. Det pleier gå bra når hunden ligger ved sien av meg (stor og snill berner sennen), men nå begynner jeg å bekymre meg igjen, hører lyder overalt (ikke bare inni hodet, hunden reagerer også på dem), og klarer ike roe meg selv ned igjen... Aner ikke hvordan jeg skal klare 3+ dager hvis det bare skal være sånn her.. Noen som har tips til hvordan jeg skal klare å slutte å bekymre meg? Anonymous poster hash: 68cae...3d1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Uff jeg er ganske lik egentlig. Det jeg gjør som jeg syns hjelper er å gå gjennom hele huset når det er lyst, sjekker at alt er låst og lukket og at det ikke er noen i huset (teit, jeg vet....). I tillegg parkerer jeg bilen litt ekstra synlig og har på endel lys så det er veldig tydelig at det er noen hjemme. Tenkte å få montert en sikkerhetslenke på døra og. Noen ganger har jeg på lav musikk også, så ikke det blir så stille at jeg hører alle lyder . Når jeg skriver ned alt dette skjønner jeg jo hvor teit det er... Men det hjelper litt! Håper det går bra med deg alene hjemme Anonymous poster hash: 0d6fc...fa3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå