Gå til innhold

Ppiller Yasmin og blødninger.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått på Yasmin i 3 år snart. Veldig ofte opplever jeg blødninger. Denne måneden fikk jeg mensen to uker før jeg skal ha det. Og har fremdeles blødning. Hvorfor skjer dette? Kanskje jeg har en sykdom som kreft ?

Anonymous poster hash: 23a6f...bc1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med fastlegen, og få en henvisning til gynekolog. :) Det er sikkert ikke noe farlig, men vi kan bare tippe, og ikke gi deg rett svar!



Anonymous poster hash: 7d0ac...8de
AnonymBruker
Skrevet

Yasminelle er èn av mange varianter som forårsaker blødninger, enten hyppig eller i varierende intervaller.

Snakk med legen din om bytte av merke. Microgynon f.eks er et merke som de aller fleste ikke opplever mellomblødninger med



Anonymous poster hash: 8e1b7...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...