AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Har gått på Yasmin i 3 år snart. Veldig ofte opplever jeg blødninger. Denne måneden fikk jeg mensen to uker før jeg skal ha det. Og har fremdeles blødning. Hvorfor skjer dette? Kanskje jeg har en sykdom som kreft ?Anonymous poster hash: 23a6f...bc1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Ta kontakt med fastlegen, og få en henvisning til gynekolog. Det er sikkert ikke noe farlig, men vi kan bare tippe, og ikke gi deg rett svar! Anonymous poster hash: 7d0ac...8de
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Yasminelle er èn av mange varianter som forårsaker blødninger, enten hyppig eller i varierende intervaller. Snakk med legen din om bytte av merke. Microgynon f.eks er et merke som de aller fleste ikke opplever mellomblødninger med Anonymous poster hash: 8e1b7...330
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå