Gå til innhold

Miley Cyrus?


Llise

Anbefalte innlegg

Hadde glemt henne en liten stund, men tittet innom Instagram-profilen hennes i dag. Nå er det jo godt kjent at hun har forandret seg en del og gjort mye rart de siste årene.. men det hun legger ut får meg rett og slett til å lure på om hun er helt frisk? Så mye rart, så mye vulgært og... det hele minner meg dessverre litt om situasjonen rundt Amanada Bynes.

Hva tror dere? Har hun "klikket"? Det er ganske trist i så fall.

edit: skrivefeil

Endret av Llise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror hun bare gjør det for å være morsom og kan ikke si hun er lik Amanda Bynes. AB har en alvorlig sykdom. Tror mye av det hun gjør er planlagt og hun tjener i alle fall fett på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun bare gjør det for å være morsom og kan ikke si hun er lik Amanda Bynes. AB har en alvorlig sykdom. Tror mye av det hun gjør er planlagt og hun tjener i alle fall fett på det.

Tror du hun tjener på å legge ut bilder hvor ansiktet hennes som barn er lagt oppå en naken kropp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hun tjener på å legge ut bilder hvor ansiktet hennes som barn er lagt oppå en naken kropp?

Nå mente jeg egentlig alt hun gjør. All pr er god pr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo vært slik på instagram en god stund nå da. Tror hun bare prøver å være morsom som en over her har sagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hun gjør det nok for pr, likes, og selvfølgelig for å få mange følgere.

Men ja noe av det hun legger ut virker litt spesielt. Det hadde ikke forundrer meg at hun en vakker dag er en av skandaledronningene som må på rehab.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...