AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #41 Skrevet 28. april 2015 Jeg kjenner meg mye igjen i ADD-beskrivelser, og ville bli utredet for det. Er voksen. Behandleren min ville ikke utrede meg, da hun ikke trodde jeg har det, basert på blant annet en telefonsamtale med moren min om hvordan jeg var som barn. Så jeg fikk ikke utredningen jeg ønsket. Endte opp med sosial angst og dystymi diagnose. Anonymous poster hash: bf905...7be
Puselusk Skrevet 29. april 2015 #42 Skrevet 29. april 2015 (endret) Ha selv adhd men mer kombinert type, er også 24, jente Har alltid hatt problemer i skole og utdanning , noe som er frustrerende da jeg er avhengig av hjelp for å komme gjennom semestre osv. Vil ikke si det er noe galt med intelligensen min såklart, bare får ikke med meg ting like mye og buker lengre tid og må ha flere repetisjoner. Blir veeeeldig lett distrahert. Fryktelig sensitiv på lyder. Merket lenge det va noe annerledes før jeg ble diagnosert da jeg alltid var den eneste som ikke klarte å lese gjennom x antall sider og svare på spørsmål i timer på skolen. Har mange ganger fått beskjed om å skjerpe meg, følge etter, "det er ikke så vanskelig". Selv når jeg har jobbet meg både gul og grønn. Men jeg har bare ikke evnen til å fokusere som andre. det jeg og har merka er at mange med adhd har tvangsrelaterte sykdommer som OCD og Tourettes. Er selv diagnosert med tvangslidelse. Jeg tror og det er noralt for mange med adhd å ha sinne eller frustrasjonsproblemer da man ofte er mye mer sensitiv ovenfr støy og stress, og blir lettere overveldet. Endret 29. april 2015 av Puselusk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå