AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Jeg har nå datet en yngre gutt en stund, og første kysset kom for ikke så lenge siden. Og han kan virkelig ikke kysse.. Jeg vil ikke slutte å date denne gutten bare fordi han ikke har teken på kyssinga.. Kan man muligens lære han opp? Noen som har noen råd? Jeg er 25, og han 21.. 😳 han har visstnok ikke vært med så mange jenter heller (noe som jeg synes er veldig rart, for han er en ordentlig skjønn gutt og personligheten er på plass). Han er en smule sjenert og usikker også, så jeg vil ikke tråkke han på tærne.. Anonymous poster hash: 34e95...30f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Har vært i akkurat samme situasjon, og jeg sa det rett ut at det ble for mye av det og det. Så hver gang han gjorde det igjen ba jeg han stoppe og prøve litt mindre sånn og, heller mer sånn. Det funket! Anonymous poster hash: 686a5...423
Gjest Godjente Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Ja, det funker å lære dem opp! Du må bare fortelle hvordan du liker at han gjør det 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 hvordan kysser han som gjør det feil? Anonymous poster hash: 7babb...c0e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 hvordan kysser han som gjør det feil?Anonymous poster hash: 7babb...c0e TS her. Han kniper leppene sammen, for eksempel. Han virker veldig stresset. Alt er overalt. Vil bare at han skal roe seg ned...Anonymous poster hash: 34e95...30f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Dump han ! Synes ikke det er grunn nok å dumpe han.. Vi har vell alle vært der.Anonymous poster hash: 34e95...30f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå