AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Hei, for 3 dager siden opererte jeg brystene. Satte inn proteser bak muskel. Hadde forventet litt smerter siden jeg tok bak muskel, og dt har jeg hatt. Men siden i går begynte jeg å få smerter ved siden av det ene stinget mitt. Det går greit når jeg ligger, men når jeg reiser meg opp og går, kjennes det ut som om det brenner der. Synes dette er kjempe merkelig, spesielt når det er ved siden av stingene. Dessuten ser de ganske bra ut også. Noen som kan tenke seg hva dette kan være? På forhånd takk Anonymous poster hash: 667d7...356
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Høres helt normalt ut, ingenting å bekymre seg over. Det er vevet som gror Anonymous poster hash: 515ae...c5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå