Gå til innhold

Smerte i sting etter brystoperasjon


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

for 3 dager siden opererte jeg brystene. Satte inn proteser bak muskel. Hadde forventet litt smerter siden jeg tok bak muskel, og dt har jeg hatt. Men siden i går begynte jeg å få smerter ved siden av det ene stinget mitt. Det går greit når jeg ligger, men når jeg reiser meg opp og går, kjennes det ut som om det brenner der. Synes dette er kjempe merkelig, spesielt når det er ved siden av stingene. Dessuten ser de ganske bra ut også. Noen som kan tenke seg hva dette kan være?

På forhånd takk

Anonymous poster hash: 667d7...356

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normalt ut, ingenting å bekymre seg over. Det er vevet som gror



Anonymous poster hash: 515ae...c5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...