AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Jeg sitter på bussen og må spy.. Den er helt full og jeg kan ikke gå av. HJELP HERREFUD ANEE IKKE HVA JEG SKAL GJØRE.. Er ikke bilsyk, men har tatt mange tabletter idag Anonymous poster hash: ccead...97c
boblesaft Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Gå fram til sjåføren og si det, så stopper han sikkert i en busslomme så du får gjort ditt. Han vil sikkert heller det enn at det skal skje inne i bussen
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Man blir i hvert fall bilsyk av å fikle med mobilen. Anonymous poster hash: bf5e2...fd1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå