AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Jenter som elsker å forføre mannen sin, er utrolig sexy. De kler seg opp i sexy klær/undertøy/kostymer, og gjerne stripper, elsker å leke rollespill, tar kontroll over egen nytelse, elsker å gi mannen blowjobs, eksperimentere med sexleketøy(la han se på) osv osv. Er dette veldig tennende for menn? At jenta tar kontrollen å har litt makta å "bruker" deg litt seksuelt. Bare lurer fordi har jo selv vært dominant selv i tidligere forhold, men dette skiftet da hun tente på å forføre meg å være den mest aktive part. Hun tenner likssom på at jeg ikke klarer å motstå henne. At jeg får ståkuk når hun går forbi meg å gir meg et kåt blikk. Hun tar initaiv hele tiden osv. Har aldri før vært mere seksuelt tiltrukket å følt meg så kåt noen gang. Hun er på en måte gudinna mi, som jeg ikke klarer å motstå. Er det flere jenter som er sånn? Og tenner menn på dett:) For min del har det vært helt himmelsk med ei sånn jente, som aldri får nok, og som tørr å slippe seg løs osv. Hun er litt dominant i senga, hun kan foreks si. 'Nå legger du deg mellom bena mine, å slikker meg til orgasme, din kåte gutt'.Anonymous poster hash: ca6a9...12f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Jeg ser ikke på meg selv som dominant, liker derimot å bli dominert av typen. Men likevel forsøker jeg så godt jeg kan å forføre han, overrasker han med sexy undertøy og simpelten eeeelsker å suge han. Anonymous poster hash: 43850...a86
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Jenter som elsker å forføre mannen sin, er utrolig sexy. De kler seg opp i sexy klær/undertøy/kostymer, og gjerne stripper, elsker å leke rollespill, tar kontroll over egen nytelse, elsker å gi mannen blowjobs, eksperimentere med sexleketøy(la han se på) osv osv. Er dette veldig tennende for menn? At jenta tar kontrollen å har litt makta å "bruker" deg litt seksuelt. Bare lurer fordi har jo selv vært dominant selv i tidligere forhold, men dette skiftet da hun tente på å forføre meg å være den mest aktive part. Hun tenner likssom på at jeg ikke klarer å motstå henne. At jeg får ståkuk når hun går forbi meg å gir meg et kåt blikk. Hun tar initaiv hele tiden osv. Har aldri før vært mere seksuelt tiltrukket å følt meg så kåt noen gang. Hun er på en måte gudinna mi, som jeg ikke klarer å motstå. Er det flere jenter som er sånn? Og tenner menn på dett:) For min del har det vært helt himmelsk med ei sånn jente, som aldri får nok, og som tørr å slippe seg løs osv. Hun er litt dominant i senga, hun kan foreks si. 'Nå legger du deg mellom bena mine, å slikker meg til orgasme, din kåte gutt'.Anonymous poster hash: ca6a9...12f Må også legge til at ellers er hun mere sjenert, veldig snill, kjærlig, morsom og glad i venner og familie. Men når det kommer til sex, er hun som ei villkatt som våkner. Hehe trodde ikke man kunne snu mønstret mitt siden jeg alltid har vært dominant. Men er faktigst utrolig deilig å gi fra seg kontrollen til ei kåt og villig jente som bare tar meg med storm.Anonymous poster hash: ca6a9...12f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Jeg ser ikke på meg selv som dominant, liker derimot å bli dominert av typen. Men likevel forsøker jeg så godt jeg kan å forføre han, overrasker han med sexy undertøy og simpelten eeeelsker å suge han.Anonymous poster hash: 43850...a86 Hehe okei skjønner. Deilig at du forfører han da, og elsker å kle deg opp i sexy undertøy osv da. Det er sexy.Anonymous poster hash: ca6a9...12f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Hehe okei skjønner. Deilig at du forfører han da, og elsker å kle deg opp i sexy undertøy osv da. Det er sexy. Anonymous poster hash: ca6a9...12f Ja, jeg liker det veldig godt. Å ha på strømper og strømpeholder under kjolen for så å la han tilfeldig finne ut av det i løpet av kvelden er veldig pirrende. Da blir han litt ekstra vill og det liker jeg Anonymous poster hash: 43850...a86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå