AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #21 Skrevet 17. april 2015 mark, bendelorm kanskjeAnonymous poster hash: 92136...c90 Bendelorm kryper ikke ut og inn, de støter fra seg deler av seg selv som blir spist av andre dyr for å fortsette sirkelen... Dessuten er bendelorm uvanlig og veldig vanskelig å få (man må spise en bit av ormen..)Anonymous poster hash: 52037...a48
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #22 Skrevet 17. april 2015 Husker når jeg hadde barneorm som liten, jeg lå på magen over fanget til mamma mens hun pirket ut småmark med q-tips. Her får du spille kortet - "ring en venn"! Lykke til. Det hørtes sært ut Er da bare å ta medisin Anonymous poster hash: b100b...2de 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #23 Skrevet 17. april 2015 Har du hatt analsex der partner brukte kondom? Kanskje kondomet ligger igjen oppi der.... Anonymous poster hash: a432f...721 1
Ferny Skrevet 17. april 2015 #24 Skrevet 17. april 2015 Det hørtes sært ut Er da bare å ta medisinAnonymous poster hash: b100b...2de Haha, fikk tabletter også. Men gikk vel rundt og klødde meg bak, så skulle hun fjerne marken så jeg slapp å klø. Men verken mamma eller pappa er helsepersonell, så tipper det ikke er standard prosedyre akkurat.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #25 Skrevet 17. april 2015 Jo det er standard å fjerne marken i tillegg til medisiner. Da forsvinner de raskere. Etter noen runder m barnemark i hus leste jeg at man kunne ta en tapebit over rumpehullet på kveldstid. Da fikk man med seg mark og egg og der var mindre sjans for å få det igjen. MEN om det er mark så klør det no j&krkr:&/..... Anonymous poster hash: 4e01d...14c
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #26 Skrevet 17. april 2015 Hatt det flere ganger i noen perioder. Kjennes ut som det er noe som beveger seg der inne ja, blir helt gal i hode av det til slutt. Tørte ikke gå til lege eller noe, tok vermox tilfelle det var orm men ville ikke gi seg for det. Si i fra hvis du finner ut hva det er! Jeg tenker kanskje noe med nerver eller hemoroider. På meg er det mest på et bestemt punkt det "beveger" seg noe. Anonymous poster hash: 50290...ec4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #27 Skrevet 17. april 2015 Høres ut som småmark. Har selv hatt det, utrolig ubehagelig å ekkelt. Du behandler det lett med en kur veromox.Anonymous poster hash: 33117...1c5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #28 Skrevet 17. april 2015 Jeg har hatt den følelsen, hvor der viste seg å være ingenting, bare kløe en dags periode som kjentes ut som om noe kravlet oppi der. Trenger ikke være annet enn rar kløe og psykisk tankespinn som tar over fantasien. Er du nervøs for å eventuelt skulle ta turen til lege, har de nok hørt mye rart der inne, og du «er ikke spesiell» (godt ment) og vil ikke bli husket. Bedre å bli kvitt kløen enn å la det passere fordi man ikke vil snakke med legen om det. Om det hjelper: jeg har vært hos legen for hemoroider, hvor jeg måtte ta avføringsprøver og med legen i en time forat han skulle komme på hva lelegemiddelet jeg skulle ha het... Slo opp i leksikon og greier, og sa «jeg husker det var en pasient tidligere her inne som skulle ha dette, hmm, skal vi se...» . Legen var langt oppi åra, og jeg var siste pasient.Å be meg beskrive i detalj hadde han ikke noe probøproblem med. Etter dette er jeg aldri nervøs for å gå til lege igjen. (nevnte jeg at legen sjekket «der inne» med et lite kamera med lys? Anonymous poster hash: 07bb7...c5a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #29 Skrevet 18. april 2015 Trenger ikke å være noe som helst. Anonymous poster hash: ac9bd...0d4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #30 Skrevet 9. oktober 2019 On 4/16/2015 at 11:52 PM, AnonymBruker said: Prøv å se i rumpehullet med et speil og godt lys. Du kan feks. stå med ryggen til et vegghengt speil og bøye deg ned sånn at du ser rumpa i speilet mellom beina dine eller du kan ligge på ryggn og prøve å se med et mindre håndspeil. Da jeg hadde barnemark kunne jeg se de hvis jeg "åpna rumpehullet" og pressa, som om jeg skulle fise.. Klør det noe i rumpa? Dette pleier mark ofte å gjøre. Hvis det viser seg å være barnemark (små, hvite, noen mm. lange) så kjøper du reseptfrie piller på apoteket som du svelger som fjerner marken Anonymous poster hash: 7c1ae...9f3 Sørg for at døren er låst. Jeg gjorde dette, og eksen kom inn. Ble selvfølgelig fortalt videre til kompisgjengen som visstnok "lo seg fillete".... Ikke gøy.... Anonymkode: ca0c1...7bc
duplexx Skrevet 9. oktober 2019 #31 Skrevet 9. oktober 2019 På 16.4.2015 den 23.53, AnonymBruker skrev: Muligens det er et rompetroll Anonymous poster hash: bc367...39e Jeg klarer ikke stoppe å le 😂😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå