Gå til innhold

23/5-regelen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjapt spørsmål ang. 23/5-regelen.

Jeg har ikke vitnemål fra VGS, besto alle fagene utenom matte. Nå vil jeg gjerne studere igjen, og lurer på om jeg må ta opp matte som privatist eller ikke?

Jeg fyller 23 år neste år, og har fem sammenhengende år i arbeid. Har bestått i P1-matte, men ikke P2, om det har noe å si. Kan jeg søke høyere utdanning etter 23/5, eller må jeg ta opp matte? (grøss)

Er det noen som kan svare på dette? Syns det er litt mye ulik informasjon der ute.



Anonymous poster hash: 2d68a...b1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kjapt spørsmål ang. 23/5-regelen.

Jeg har ikke vitnemål fra VGS, besto alle fagene utenom matte. Nå vil jeg gjerne studere igjen, og lurer på om jeg må ta opp matte som privatist eller ikke?

Jeg fyller 23 år neste år, og har fem sammenhengende år i arbeid. Har bestått i P1-matte, men ikke P2, om det har noe å si. Kan jeg søke høyere utdanning etter 23/5, eller må jeg ta opp matte? (grøss)

Er det noen som kan svare på dette? Syns det er litt mye ulik informasjon der ute.

Anonymous poster hash: 2d68a...b1d

Du må ha matte ja. Men via 23/5 regelen kan du ha ulike kombinasjoner av matematikkfag som du ikke hadde fått godkjent ellers, feks 1P-Y + R2 som jeg hadde.

Anonymous poster hash: 6a396...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...