AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Ca. den siste måneden har jeg vasket håret hver dag, enten med sjampo og balsam, eller kuret det. Grunnen er at jeg trener hver dag, og svetter veldig mye under hver trening. Greier ikke å la være å vaske håret når det er nærmest gjennomvått av svette (driver mye kondisjonstrening). Er dette noe jeg absolutt bør slutte med? Har ikke merket noe forskjell på håret mitt enda, merker ikke at det er tørt eller fett eller noe. Men har som sagt drevet med dette i mer enn ca. én måned. Noen som vet? Vil ikke ødelegge håret pga. mye vasking Anonymous poster hash: f6a09...3ab
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Ingen? Anonymous poster hash: f6a09...3ab
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Næsjda, det gjør da ingenting. Det er farging, bleking, bruk av krøll- og varmetang som sliter på håret, i tillegg til soling og bading i saltvann. Anonymous poster hash: 3f56d...9fe
Ms.Sommerfugl Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=756685 Endret 16. april 2015 av Ms.Sommerfugl
peppermyntete Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Jeg får veldig lett fett hår hvis jeg vasker håret for ofte, fortere slitt blir det og. Lar enten håret tørke etter svett trening eller bare skyller med vann. Funker det! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå