Sitronmelis Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 (endret) Jeg skal arrangere utdrikningslag for min venninne/kusine og har lyst til å kjøpe noe pynt i forbindelse med utdrikningslaget osv. Men vet ikke hvor man får tak i det i Trondheim? Tenker på pappkrus/papptallerkner/servietter/ballonger osv. Kanskje sånn banner hvor det står bride to be/bridal shower/bachelorette party på (Sånn bånd man henger i taket eller på veggen som er typisk for bursdager og babyshower) Har sett på nettet og har funnet servietter med bride to be skrift på og tallerkner også, men de var utsolgt. Og frakten er så dyr, så hadde vært bedre å funnet det i en butikk Har kjøpt inn slør med krone og bride to be bånd (Sånn man henger over bruden) på bar E morro, men der hadde de ikke noe papptallerkner/servietter osv som jeg er ute etter. Er det noen som vet om steder de selger sånt i Trondheim? Eller finnes det ikke? Endret 16. april 2015 av Sitronmelis
melatonin Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Hvis du ikke finner ferdige banner kan du kjøpe fargepapir og klippe ut bokstaver og lage sånne banner selv, med den skriften du vil selv. Hvis du har tid da..
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Se på www.etsy.com Anonymous poster hash: 9927e...066
Sitronmelis Skrevet 16. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2015 Tusen takk for tips begge to :D Kan jo lage selv, kjempelurt :D Og såå mye fine tips på etsy.com
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Bar E Moro (ligger i samme gata som 3B)Anonymous poster hash: cf168...617
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Bar E Moro (ligger i samme gata som 3B)Anonymous poster hash: cf168...617 Sorry! Skumleste HI. Ser du har vært der, beklager!Anonymous poster hash: cf168...617
peppermyntete Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Jeg hadde kjøpt stæsj på søstrene grene siden det er så billig, men de har nok ikke noe "bride to be" da.
Sitronmelis Skrevet 17. april 2015 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2015 Jeg hadde kjøpt stæsj på søstrene grene siden det er så billig, men de har nok ikke noe "bride to be" da. Takk for tips Skal på søstrene grene og panduro i dag for å kikke Tenkte å lage noe ala denne: https://www.etsy.com/no-en/listing/229090724/country-bride-to-be-banner-custom-rustic?ref=market
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Jeg handlet det meste på ebay. Men man kan av og til finne passende stæsj på Søstrene Grene også Anonymous poster hash: c20ec...463
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 Takk for tips Skal på søstrene grene og panduro i dag for å kikke Tenkte å lage noe ala denne:https://www.etsy.com/no-en/listing/229090724/country-bride-to-be-banner-custom-rustic?ref=market Den var fin! Anonymous poster hash: 9927e...066
boblesaft Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Partydesign.no! Det er jo egentlig en nettbutikk, men de holder til i Trondheim, så man får hente tingene personlig der de holder til! Har gjort det selv før, de holder til på Buran, lett å finne fram Et annet tips er Tgr, men de er nye her og åpner ikke før om en måned. Aldri vært der før, men tror man finner litt av alt der
Sitronmelis Skrevet 18. april 2015 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2015 Partydesign.no! Det er jo egentlig en nettbutikk, men de holder til i Trondheim, så man får hente tingene personlig der de holder til! Har gjort det selv før, de holder til på Buran, lett å finne fram Et annet tips er Tgr, men de er nye her og åpner ikke før om en måned. Aldri vært der før, men tror man finner litt av alt der Åh, tusen takk Blir litt lenge å vente på Tgr når utdrikningslaget er om noen uker. Men bestilte div fra Partydesign nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå