Gå til innhold

Nyoperert og er så sulten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble operert for noen dager siden og etter det har jeg vært så utrolig tørst og sulten! Sykepleieren sa at det er mest vanlig å være kvalm etter en operasjon så det var visst bra at jeg hadde god appetitt. Er det flere som har blitt sånn etter operasjon?

Anonymous poster hash: 856fa...7cb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen din har vært igjennom en påkjenning, og reagerer på denne måten.

Snakk med sykepleierne og legen på avdelingen de kjenner tilstanden din og er de som best kan svare deg.

Anonymous poster hash: 23920...b7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var skikkelig kvalm og klarte ikke spise noe på et par dager post-op

En venninne av meg har operert flere ganger og hun er skrubbsulten post-op og spiser som en hest.

Alle er forskjellige

Anonymous poster hash: 2bf02...2ef
AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg har operert flere ganger og hun er skrubbsulten post-op og spiser som en hest.

Alle er forskjellige

Alle er forskjellige

Var du sånn kvalm at du kastet opp? Jeg har spist som en hest jeg og, ingen problemer med matlysta nei.

AnonymBruker
Skrevet

Var du sånn kvalm at du kastet opp? Jeg har spist som en hest jeg og, ingen problemer med matlysta nei.

Ja, jeg kastet opp av anestesien, men det var etter jeg prøvde å spise noe. Fikk kvalmestillende IV, så fikk spist litt hvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var så kvalm av antibiotikabehandling etter operasjonen nå nylig at jeg satt likblek i et hjørne for meg selv på sykehuset for å ikke være i nærheten av noe som luktet. Så ut som en psykiatrisk pasient sikkert :fnise: og sykepleieren kom løpende med kvalmestillende. Hahah.

Men jeg spiste godt dagen etter operasjon når jeg ikke fikk antibiotika jeg også. Alle reagerer forskjellig, og du trenger ihvertfall ikke bekymre deg! :)

Anonymous poster hash: 9c838...d83
AnonymBruker
Skrevet

Kjempeflott at du har matlyst! De aller fleste har ikke det.

Anonymous poster hash: fc038...86a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...