AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 Jeg ble operert for noen dager siden og etter det har jeg vært så utrolig tørst og sulten! Sykepleieren sa at det er mest vanlig å være kvalm etter en operasjon så det var visst bra at jeg hadde god appetitt. Er det flere som har blitt sånn etter operasjon? Anonymous poster hash: 856fa...7cb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Kroppen din har vært igjennom en påkjenning, og reagerer på denne måten. Snakk med sykepleierne og legen på avdelingen de kjenner tilstanden din og er de som best kan svare deg.Anonymous poster hash: 23920...b7f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Jeg var skikkelig kvalm og klarte ikke spise noe på et par dager post-op En venninne av meg har operert flere ganger og hun er skrubbsulten post-op og spiser som en hest. Alle er forskjellige Anonymous poster hash: 2bf02...2ef
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Jeg var skikkelig kvalm og klarte ikke spise noe på et par dager post-op En venninne av meg har operert flere ganger og hun er skrubbsulten post-op og spiser som en hest. Alle er forskjellige Anonymous poster hash: 2bf02...2ef Jeg var skikkelig kvalm og klarte ikke spise noe på et par dager post-op En venninne av meg har operert flere ganger og hun er skrubbsulten post-op og spiser som en hest. Alle er forskjellige Anonymous poster hash: 2bf02...2ef Var du sånn kvalm at du kastet opp? Jeg har spist som en hest jeg og, ingen problemer med matlysta nei. Anonymous poster hash: 856fa...7cb
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Var du sånn kvalm at du kastet opp? Jeg har spist som en hest jeg og, ingen problemer med matlysta nei. Anonymous poster hash: 856fa...7cb Ja, jeg kastet opp av anestesien, men det var etter jeg prøvde å spise noe. Fikk kvalmestillende IV, så fikk spist litt hvertfall Anonymous poster hash: 2bf02...2ef
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Jeg var så kvalm av antibiotikabehandling etter operasjonen nå nylig at jeg satt likblek i et hjørne for meg selv på sykehuset for å ikke være i nærheten av noe som luktet. Så ut som en psykiatrisk pasient sikkert og sykepleieren kom løpende med kvalmestillende. Hahah. Men jeg spiste godt dagen etter operasjon når jeg ikke fikk antibiotika jeg også. Alle reagerer forskjellig, og du trenger ihvertfall ikke bekymre deg! Anonymous poster hash: 9c838...d83
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Kjempeflott at du har matlyst! De aller fleste har ikke det. Anonymous poster hash: fc038...86a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå