AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 hei jeg har veldig mye slim i halsen kan man ringe legkontoret å spørre om få resept på slimløsende tabletter uten å måtte ha legetime?Anonymous poster hash: 3dc1b...463
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 Det kan du kjøpe på apoteket uten resept? Anonymous poster hash: 46173...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 Det kan du kjøpe på apoteket uten resept? Anonymous poster hash: 46173...c0c Jamen er ikke de på resept bedre enn de som er reseptfritt merker ikke noe forskjell med de som er reseptfritt, de har jeg prøvd allerede http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 3dc1b...463
Chizue Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 Har du hatt dette lenge, eller er det en forbigående forskjølelse? Om det er det siste så anbefaler jeg heller å hoste og harke det opp og passe på å få i deg rikelig med væske Følg også nøye med fargen på slimet du hoster opp, er det grønn aktig, så kan det være tegn på en infeksjon enten av virus eller bakterie
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Har du hatt dette lenge, eller er det en forbigående forskjølelse? Om det er det siste så anbefaler jeg heller å hoste og harke det opp og passe på å få i deg rikelig med væske Følg også nøye med fargen på slimet du hoster opp, er det grønn aktig, så kan det være tegn på en infeksjon enten av virus eller bakterie det er forkjølelse ja men slim har jeg itilegg året rundt nesten.Anonymous poster hash: 3dc1b...463
Chizue Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 det er forkjølelse ja men slim har jeg itilegg året rundt nesten.Anonymous poster hash: 3dc1b...463 Ahh, har du vært hos øre-nese-hals? Slimløsende tabletter fungerer jo, men man kan bli avhengig av dem, så lenge man tar de, så går det bra, men når man slutter kan det hende man blir like tett igjen >.> (Er Astmatiker og kronisk halvtett,tett i nesen )
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Har du hatt dette lenge, eller er det en forbigående forskjølelse? Om det er det siste så anbefaler jeg heller å hoste og harke det opp og passe på å få i deg rikelig med væske Følg også nøye med fargen på slimet du hoster opp, er det grønn aktig, så kan det være tegn på en infeksjon enten av virus eller bakterie Hørte du nyheter i går, og hva legen på Folkehelseinstituttet sa? Ikke det ne? Fastleger og pasienter med halsevondt i noen dager eller mer skal være obs på at de kan gå med gonore i halsene og skal alle inn og undersøkes av lege. Nå står her vel verdt åå bemerke ingenting om ts har hatt en slik adferd at muligheten for gonore i halsen er tilstede, men å følge med på slimfarge osv har ingen betydning for hva som ellers kan jobbe i nedre luftveier. Så kom deg til lege, ts.og slimløsende tabletter på resept det avgjørlegen om du kan få. Anonymous poster hash: 87d85...5be
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Ahh, har du vært hos øre-nese-hals? Slimløsende tabletter fungerer jo, men man kan bli avhengig av dem, så lenge man tar de, så går det bra, men når man slutter kan det hende man blir like tett igjen >.> (Er Astmatiker og kronisk halvtett,tett i nesen ) Jeg har vært hos øre nese hals lege ja da fikk jeg bare sånn brus tabletter som jeg puttet oppi vann. Som skulle løsne opp slimet. Han mente at jeg bare er sånn som har mye slim i halsen. Er astmatiker jeg å å gå rundt med slim hele tiden er slitsomt når man itilegg blir forkjølet blir slimet mye verre Anonymous poster hash: 3dc1b...463
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Ahh, har du vært hos øre-nese-hals? Slimløsende tabletter fungerer jo, men man kan bli avhengig av dem, så lenge man tar de, så går det bra, men når man slutter kan det hende man blir like tett igjen >.> (Er Astmatiker og kronisk halvtett,tett i nesen ) Jeg har vært hos øre nese hals lege ja da fikk jeg bare sånn brus tabletter som jeg puttet oppi vann. Som skulle løsne opp slimet. Han mente at jeg bare er sånn som har mye slim i halsen. Er astmatiker jeg å å gå rundt med slim hele tiden er slitsomt når man itilegg blir forkjølet blir slimet mye verre Anonymous poster hash: 3dc1b...463
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Kutt ut melkeprodukter! Anonymous poster hash: 0133e...b96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå