Gå til innhold

SOS


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Krise!!! Lørdag tok jeg upper felix(hull øverst i øret) igår morgen våknet jeg og hadde utrolig vondt der! Gjennom hele dagen dunket og sprengte det noe jeg tenkte var helt normalt. Helt til jeg satt opp håret mitt nå og ser at øret er x3 normal størrelse og x3 så tykt!!!! Jeg har helt panikk nå og det ser helt vilt ut!! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har det skjedd med noen andre? Vil helst ikke ta den ut og vil ikke være bortpå den for det gjør uutholdelig vondt..

Anonymous poster hash: 38676...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det rødt? Kommer det puss ut? Hvor tok du piercingen (altså typ på en studio)?

AnonymBruker
Skrevet

Gå til lege umiddelbart. Jeg opplevde samme type infeksjon og fikk beskjed om at jeg kunne ha deformert øret for livet om jeg ikke kom til lege da jeg gjorde.

Husk at infeksjon i brusk er mye verre enn i hud/vanlig kjøtt. Jeg fikk mye kjeft av legen da jeg kom inn med øret mitt og har aldri siden vurdert å ta hull i bruskområder som følge av det.



Anonymous poster hash: b7a78...cdc
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive det, om du ikke får hastetime hos fastlegen går du til legevakten. Det er såpass alvorlig det du opplever nå at du trenger umiddelbar hjelp, både til å fjerne smykket og mtp medisiner.

Jeg måtte gå på en kraftig antibiotikakur!



Anonymous poster hash: b7a78...cdc
AnonymBruker
Skrevet

Er det rødt? Kommer det puss ut? Hvor tok du piercingen (altså typ på en studio)?

Det er rødt/lilla!!! Øret mitt er enormt!! Tok det hos frisøren

Anonymous poster hash: 38676...5b5

AnonymBruker
Skrevet

Det er rødt/lilla!!! Øret mitt er enormt!! Tok det hos frisøren

Anonymous poster hash: 38676...5b5

Kjære TS, LES HVA JEG SKRIVER TIL DEG.

Anonymous poster hash: b7a78...cdc

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS, LES HVA JEG SKRIVER TIL DEG.

Anonymous poster hash: b7a78...cdc

Ringer legevakten nå!! Tusen takk!!

Anonymous poster hash: 38676...5b5

AnonymBruker
Skrevet

Ringer legevakten nå!! Tusen takk!!

Anonymous poster hash: 38676...5b5

Bra. Jeg husker hvor grusomt vondt det var og det er 15 år siden det skjedde.

Anonymous poster hash: b7a78...cdc

Skrevet

Man skal ALDRI ta piercinger andre plasser enn hos et godkjent piercing-studio. Ser du tar kontakt med lege nå, det er bra.

  • Liker 1
Skrevet

Huff, høres ut som en kraftig infeksjon. Hast til lege og få antibiotika!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det i dag, TS?



Anonymous poster hash: b7a78...cdc
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det i dag, TS?

Anonymous poster hash: b7a78...cdc

Har fått antibiotika, men ikke tatt ut øredobben.. Den sitte for stramt og jeg tørr og orker ikke tanken på å skulle rive ut den nå som jeg har så satans vondt.. Takk som spørr!<3

Ts

Anonymous poster hash: 38676...5b5

Skrevet

Har fått antibiotika, men ikke tatt ut øredobben.. Den sitte for stramt og jeg tørr og orker ikke tanken på å skulle rive ut den nå som jeg har så satans vondt.. Takk som spørr!<3

Ts

Anonymous poster hash: 38676...5b5

Du må prøve å få den ut. Selvom det gjør ufattelig vondt :/

Jeg fikk noe lignende bare under ett døgn etter at jeg fikk nytt hull i øret, men for meg viste det seg at jeg hadde utviklet en type allergi mot smykket, selvom smykket var nikkelfri, så reagerte jeg på den likevel. Tok ut smykket, renset såret og satt inn ett plast smykke istedet.. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...