Gå til innhold

Urolig søvn av levaxin?

Fremhevede innlegg

Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Noen her som bruker levaxin mot lavt stoffskifte? :)

Jeg vet det vil variere fra person til person, og med dose etc., men har noen av dere fått mer urolig søvn?

Jeg sover godt, men merker at jeg ikke sover i "koma" som jeg har gjort før. Kanskje et godt tegn iom at jeg før kunne sove "hele tiden"...?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen her som bruker levaxin mot lavt stoffskifte? :)

Jeg vet det vil variere fra person til person, og med dose etc., men har noen av dere fått mer urolig søvn?

Jeg sover godt, men merker at jeg ikke sover i "koma" som jeg har gjort før. Kanskje et godt tegn iom at jeg før kunne sove "hele tiden"...?

Du har hatt symptomer på at du mangler thyroxin, når du har vært rrett hele tiden.

Mangler dyp og god søvn når dosen blir for høy eller for raskt regulert opp.

så dette er nok innenfor normalen.

Anonymous poster hash: f3119...d72

Skrevet

Prøv en periode å legge Levaxin inntaket til kveld. Det er mange av oss som har fått mye bedre søvnkvalitet ved å gjøre dette. Nyere forskning tyder også på at det er bedre for omdanningen å ta stoffskiftehormon på kveldstid.

Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Da prøver jeg å ta det på kveldstid en stund, hvis ikke får jeg ta det opp med legen :) takk!

Skrevet

Sliter med søvnen en ukes tid når dosen justeres opp. Da våkner jeg stadig og har masse spinnville drømmer. Ellers sover jeg greit. Tar Levaxin på kvelden for på morgenen glemmer jeg det bare.

Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Nå har jeg brukt levaxin i fem dager, og søvnen har roet seg de to siste nettene. Så mulig dette bare var en urolighet i innkjøringsfasen..?

Skrevet

Hvis dette er første gang du tar Levaxin er det nok bare innkjøringssymptomer, eller hva skal jeg kalle det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...