Gå til innhold

Nyfiken på guttesex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skal overnatte på hotell i Oslo 16/4. Jeg er ekstremt nysgjerrig på på sex med en annen mann, og har bestemt meg for å prøve dette når jeg er i Oslo.

Hvor kan jeg gå ut i Oslo på en Torsdag for å ha størst mulighet for å kunne sjekke opp en annen mann?

Anonymous poster hash: 23028...67f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gaysir, men pass deg for de "faste" brukerene. Det er en del menn spesielt i de store byene som sjekker der konstant, går på alt, puler noen nye et par ganger i uka årevis på rad.

Eventuelt er det en sexklubb i Oslo der du garantert får deg noe. Sauna eller noe

Anonymous poster hash: 92069...a2c
Skrevet (endret)

London Pub og Et glass ved Tinghuset/Karl Johan

Endret av lnx
AnonymBruker
Skrevet

Utestedet Elsker er faktisk veldig bra. Ikke la deg skremme av nettsiden deres, det er et classy sted ;)

http://www.elsker-oslo.no/

Anonymous poster hash: 8f933...803
AnonymBruker
Skrevet

Hercules sauna eller hva det nå heter.

Gaysir funker også.

Eller London eller andre utesteder/puber.

Anonymous poster hash: dfdf6...f11
AnonymBruker
Skrevet

Ja da har jeg vært i Oslo. Jeg gikk til London Pub, var litt små full allerede, men jeg fikk meg ikke til å gå inn etter å ha sett på mennene som sto utenfor. Jeg tenner rett og slett ikke på menn, det er kvinner som tenner meg. Men jeg har så innmari lyst til å suge kuk, og å bli sprutet i munn og over ansiktet, kunne også tenkt meg å prøve et bakstikk med en ikke så altfor stor kuk.

Problemet er bare at jeg ikke tenner på menn, så hva er det egentlig med meg og denne kuklysten? Kanskje en nydelig jentete transe er noe for meg?

Hva tror dere? Noen hetroe her som har prøvd en transe?

TS :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på menn, men tenner ikke spesielt mye på gjengen på London.....

Anonymous poster hash: 88f03...3f3
Skrevet

Ja da har jeg vært i Oslo. Jeg gikk til London Pub, var litt små full allerede, men jeg fikk meg ikke til å gå inn etter å ha sett på mennene som sto utenfor. Jeg tenner rett og slett ikke på menn, det er kvinner som tenner meg. Men jeg har så innmari lyst til å suge kuk, og å bli sprutet i munn og over ansiktet, kunne også tenkt meg å prøve et bakstikk med en ikke så altfor stor kuk.

Problemet er bare at jeg ikke tenner på menn, så hva er det egentlig med meg og denne kuklysten? Kanskje en nydelig jentete transe er noe for meg?

Hva tror dere? Noen hetroe her som har prøvd en transe?

TS :-)

Om du tenner på menn, betyr jo ikke det at du må tenne på alle menn som har to bein :) det kan være så enkelt at akkurat de mennene du så der og da, ikke var noe for deg. Og ikke alle blir tent kun av å se en person de syns ser flott ut heller, noen trenger litt mer enn kun et raskt blikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...