Gå til innhold

Onanering kun på soverommet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen foran PCen? Eller kanskje dere bruker laptop. Ikke så mange igjen av oss med desktop. Men desktop er best for gaming.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen foran PCen? Eller kanskje dere bruker laptop. Ikke så mange igjen av oss med desktop. Men desktop er best for gaming.

tror nok de fleste onanerer der det faller seg naturlig inn.. feks om du ser noe på pc så gjør vel du det der.

eller tar du den med inn til soverommet?

AnonymBruker
Skrevet

tror nok de fleste onanerer der det faller seg naturlig inn.. feks om du ser noe på pc så gjør vel du det der.

eller tar du den med inn til soverommet?

Jeg tar med meg pc'en på rommet :skratte: Laptop da, men lell.

Anonymous poster hash: a8b26...828

Skrevet

Oh yes,ofte foran pc her...

Gjest Caress
Skrevet

Onani i heimen er kjedelig. Beste fingrene jeg har fått opp i fitta var bak en container mens 17. mai-toget paraderte forbi et par meter unna. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Onani i heimen er kjedelig. Beste fingrene jeg har fått opp i fitta var bak en container mens 17. mai-toget paraderte forbi et par meter unna. :laugh:

Blir det gjenntakelse av det i år også da eller ? :P

Gjest Caress
Skrevet

Blir det gjenntakelse av det i år også da eller ? :P

Så klart! Blir tradisjon det nå :)

Skrevet

Så klart! Blir tradisjon det nå :)

Beste tradisjonen jeg har hørt om på lenge haha :) Kanskje noe sånt bør innføres her også....

AnonymBruker
Skrevet

Beste tradisjonen jeg har hørt om på lenge haha :) Kanskje noe sånt bør innføres her også....

Jeg vil på det sterkeste advare deg mot å dra frem kuken i nærheten av ett barnetog....

Anonymous poster hash: 2008b...051

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må man være tent før man runker for å få orgasme?

når man får ståpikk skal man bare fortsette og gni huden frem og tilbake

Anonymous poster hash: 1f5c6...18c

Gjest Caress
Skrevet

Jeg vil på det sterkeste advare deg mot å dra frem kuken i nærheten av ett barnetog....

Er en forskjell på å dra den frem midt mellom alle kidsa og å la seg rive litt med et sted uten folk, da. ^^

Skrevet

Hehe,du har et poeng der :P

Skrevet

Dine egne?

Skrevet

Bor alene her, tror ikke det finnes en plass her i leiligheten eg ikke har onanert :P I bilen har det også skjedd :P

Skrevet

Bor alene her, tror ikke det finnes en plass her i leiligheten eg ikke har onanert :P I bilen har det også skjedd :P

Fydda...

Gjest Fotballen
Skrevet

Kan onanere overalt jeg. Har også i offentlighet, med en kompis. Tror ikke noen så oss da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ubehagelig å onanere andre plasser enn på rommet :fnise:
Føles så feil og skittent å gjøre det andre plasser. Har nettopp flyttet for meg selv da, før det så bodde jeg i et hus med to foreldre og 4 søsken, så kan være derfor :fnise:

ts

Anonymous poster hash: a8b26...828
Skrevet

Soverommet, sofaen og dusjen (og i skogen når jeg var ung og sprek). Kjøkkenet har jeg ikke prøvd, forbinder det med med mat, og da blir det litt rart.

Her går det i enten laptop eller et passe stort tower (ikke tenk koffert - miditower).

Skrevet

Har da også onanerte diverse steder i huset. Men da bruker jeg laptoppen eller tableten. Eller faptoppen og fapleten som jeg kaller de, hehe.

Men foretrekker foran desktoppen i gamingstolen til 25k.

Har onanert masse ute og offentlig også. Bussen, toget, parken, bilen, jobben, kino, teater,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...