AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Hei! Jeg skal ta med snurrer (utseendemessig ala skillingsboller tenkte jeg) i et selvskap til helgen, og da bestemte jeg meg for å fylle de med litt forskjellig, så man kan velge fritt.. Har tenkt på: makronfyll (den posen fra freia) smør, kanel og sukker vaniljekrem (sukker og kanel?) (som prinsessekake liksom) Har noen noen kreative ideer? Har også tenkt å fylle noen med marsipan, har noen prøv det? isåfall hvordan? Anonymous poster hash: 46ed8...398
Gjest Honeyblossom Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Små sjokoladebiter? Er kanskje ikke veldig kreativt, men en sikkert vinner
SoftKitty Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Nugatti Pistasj (har spist det før og det var kjempegodt men vet ikke hvordan det ble laget..var ikke nøttebiter i..)
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Nugatti Pistasj (har spist det før og det var kjempegodt men vet ikke hvordan det ble laget..var ikke nøttebiter i..) Leste nettopp denne artikkelen: (http://www.godt.no/#!/oppskrift/6797/prinsessekake-med-pistasj) så tror jeg kommer til å bruke det! Ser spennende ut Anonymous poster hash: 46ed8...398
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Marsipan i er kjempegodt, anbefales. Eplemos, kanel og mandler er også knall. Anonymous poster hash: efaaf...eb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå