AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #22 Skrevet 20. april 2015 Sannhetsminesteriet på nrk. Dag Sørås<3Anonymous poster hash: 65707...ad1
annebanane Skrevet 20. april 2015 #23 Skrevet 20. april 2015 For tiden går det hovedsakelig i P3morgen, Lørdagsrådet og Befolkningen.
Vulpes Skrevet 20. april 2015 #24 Skrevet 20. april 2015 Herlig tråd! Oppdaget nylig podcaster selv, og har fått helt dilla. Her er de jeg har hørt litt på: Befolkningen på NRK p13 - morsom «koseprat-radio» med Steinar Sagen og Siri Kristiansen hvor de går gjennom forrige ukes mest søkte søk på Kvasir.no og prater løst og fast rundt de temaene. Liker at de er morsomme på en rolig måte, ikke sånn hysterisk og påtatt. Ekko på NRK p2 - her tar de opp diverse aktuelle temaer, både om politikk, samfunn og vitenskap. Kjekk måte å lære noe nytt på, uten å måtte f.eks. se en hel dokumentar. Serial - har kun hørt første episode, men gleder meg til å høre videre. Har egentlig ikke helt skjønt greia, da. Er det virkelig en sann krim-historie? Uansett spennende! Har også hørt en del på Tusvik og Tønne sin podcast, men gikk ganske lei til slutt. Ble litt for mye fjas og kuk- og penis-prat uten noe ordentlig innhold. Litt barnslig, på feil måte.
Puny Skrevet 21. april 2015 #25 Skrevet 21. april 2015 Ååå! Glemte 'Death, sex + money.' Den er artig! Handler om forskjellige tabutema i samfunnet...
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #26 Skrevet 21. april 2015 - Sex Nerd Sandra - Radiolab - Stuff you should know - Stuff to blow your mind - All in the mind - The Why factor - Lift like a girl - Happiness project Anonymous poster hash: f4f1f...914
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #27 Skrevet 21. april 2015 misjonen lørdagsrådet meggene alex og fritjofs podkast tussvik og tønne Podkast er genialt, og man slipper all den musikken som ødelegger Anonymous poster hash: 03b34...c22
SoftKitty Skrevet 22. april 2015 #30 Skrevet 22. april 2015 Her går det i Radioresepsjonen, Befolkningen, og Misjonen. Disse hører jeg også på, liker Befolkningen kjempegodt I tillegg hører jeg på Tusvik og Tønne, og en sjelden gang Lørdagsrådet. På engelsk har jeg hørt hele Serial + noen andre episoder fra This American Life. Fin tråd, trenger alltid flere bra podcasts å høre på på bussen :D
Nevian Skrevet 22. april 2015 #31 Skrevet 22. april 2015 Disse hører jeg også på, liker Befolkningen kjempegodt I tillegg hører jeg på Tusvik og Tønne, og en sjelden gang Lørdagsrådet. På engelsk har jeg hørt hele Serial + noen andre episoder fra This American Life. My kind of woman
sofie777 Skrevet 14. november 2015 Forfatter #32 Skrevet 14. november 2015 (endret) Hører på flere podcaster nå:Undisclosed -- en slags fortsettelse på Serial (det finnes andre fortsettelser, men dette er på en måte den offisielle, har jeg inntrykk av)Answer Me ThisDear Hank & John -- eller som John sier Dear John & Hank. Fra Green-brødrene, kjent fra YouTube, The Fault in Our Stars osv.Force Center -- om Star WarsHidden Brain -- hjernens mysterierMystery Show -- Rare mysterier (har ikke vært noen episoder på en stund)NRK Beta -- teknologi, internett osv.Odd Man Out -- hva kan en i panelet lite om som han/hun må lære seg (det har vært både Harry Potter, Doctor Who og kaffe, eller de snakker om noe alle er veldig glad i, som Avengers).Pop Culture Happy HourStuff to Blow Your MindThe Why FactorNoen andre, noen nye? Endret 14. november 2015 av sofie777 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #33 Skrevet 14. november 2015 Vurderer og sjekke ut vg uløst, men ligger bare en episode foreløpig, så ventet til det har kommet flere Anonymkode: a0875...8be
Lady Lovelylocks Skrevet 14. november 2015 #34 Skrevet 14. november 2015 RadioresepsjonenKrisemøteLørdagsrådetDusteneVerdens rikeste landHører på nytt: Kirketid, Verdensherredømme, Ugift.Har gitt opp: Tussvik og Tønne + Alexander og Fridtjof.
Fotballflue Skrevet 14. november 2015 #35 Skrevet 14. november 2015 Tussvik og Tønne alt du sier er feil, Espen radioresepsjonenlørdagsrådet
Perelandra Skrevet 14. november 2015 #36 Skrevet 14. november 2015 Ekko fra NRK P2 er favoritten. Ellers hører jeg på Verdibørsen, Radiodokumentaren, P3 Dokumentaren, Språkteigen og Kulturhuset. Hvis jeg ikke får sove hører jeg på 20 spørsmål. Det er sånn passe avslappende at jeg sovner innen programmet er ferdig.I tillegg hører jeg på YLE Uutiset Selkosuomeksi. Det er nyheter på finsk hvor det brukes et enklere språk tilpasset innvandrere eller andre som skal lære språket.
sofie777 Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #37 Skrevet 1. mars 2016 I tillegg til å spørre om det er flere podcaster der ute, må jeg fortelle en kort, liten ting. Jeg måtte restarte mobilen der jeg har alle podcastene, men glemte å skrive ned hvilke jeg har. Noen husker jeg, men pga denne tråden kunne jeg bygge opp igjen biblioteket igjen til omtrent der jeg var. Jippi!! 1
Perelandra Skrevet 1. mars 2016 #38 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har fått en ny podcast-favoritt, det er NRK Ytring
Momseguri Skrevet 1. mars 2016 #40 Skrevet 1. mars 2016 Elsker podcaster jeg også, og hører på ganske mange. Men de jeg liker best er lørdagsrådet, welcome to nightvale og thinking allowed fra bbc. Ser den siste ikke er blitt nevnt før, så det er kanskje i overkant akademisk, men om du er intressert i samfunnsforskning så er den veldig ok 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå