Gå til innhold

Hvilken kroppsfasong har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymous poster hash: 0801e...c87
Videoannonse
Annonse
Gjest HeiHade
Skrevet

Ganske rett opp og ned. Ikke så veldig markert midje.

Skrevet

Jeg googlet, og jeg tror jeg er "banana shape" :fnise:

Skrevet

Jeg er vel en banan, http://www.google.no...ed.html;525;400. eller en ifølge kg manualen en 12 år gammel guttefasong, Finnes alltid noe kjekt man kan bruke en banan kropp til også..

Skrevet

Jeg tror jeg er en pære. Egentlig har jeg ikke peiling.

Skrevet

Et sted mellom banan og timeglass.

Skrevet

Noe mellom timeglass og pære tror jeg. Har ganske smal midje og er størst ved rumpe og lår, men føler at jeg har for store pupper og brede skuldre til å være en skikkelig pære.

AnonymBruker
Skrevet

Tjukk på midten.

Anonymous poster hash: 3d833...6f8

AnonymBruker
Skrevet

En pærebanan.

Anonymous poster hash: 56c21...af6

Skrevet

En søyle...

Skrevet

Timeglass eller pære tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Er lang og tynn, med høye hofter som gir et lite hakk inn før lårene begynner, den helt til høyre;

2420.jpg

Anonymous poster hash: ac1bb...a0b
Gjest rådyr
Skrevet

Vanskelig å se selv synes jeg. Etter målene er jeg timeglass, men det er pga bred rygg og skuldre. Puppene er rimelig små :)

Uansett en enkel kropp å kle opp. Det meste fungerer bra på.

• Liker 1
Skrevet

Timeglass. Har samme mål rundt brystene som hofter, i tillegg til store bryster.

Skrevet
TIMEGLASS:
Din kropp er nærmest essensen av kvinnelighet. Du har store bryster og kort, smal midje. Det er populært hos gutta, men ikke alltid så lett å kle seg til. Det er lett å føle seg rund og bumsete.
Klestips:
Vis fram kroppen din! Bruk tettsittende klær som viser kurvene dine og som gjør midjen din lengre. Cardigans med V-hals, blyantskjørt eller tettsittende bukser med høyt liv passer veldig fint i din garderobe. Velg sko med avrundet eller åpen tupp, unngå stilletthæler.
Unngå stilletthæler ??
Jeg syns dette med fasong er veldig vanskelig. Jeg er et langstrukket timeglass tror jeg, like stor oppe og nede, relativt store bryster og smal midje, men ikke spesielt smale ben.
AnonymBruker
Skrevet

Er lang og tynn, med høye hofter som gir et lite hakk inn før lårene begynner, den helt til høyre;

2420.jpg

Anonymous poster hash: ac1bb...a0b

Jeg har også sånne hofter som de helt til høyre, men har kraftigere lår/hofter og smalere skuldre enn på tegningen. Ser skikkelig rart ut. Aner ikke om det har noe navn engang??

Anonymous poster hash: f820c...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...