Gå til innhold

Flere som ikke liker is og kaker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg jobber er det alltid så mye kaker men nesten ingen som spiser. For det første er det mange som har matallergier og for det andre så liker vi bare ikke kaker, og heller ikke is. Jeg får høre at jeg er så sær, men jeg syns bare kaker og sånt er kvalmt. Er det virkelig så rart? Jeg spiser sjokolade og godteri da :) Hva er det med nordmenn og kaker i dette landet?!

Anonymous poster hash: f4e1d...3aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker heller ikke kaker :) Spiser det max to ganger i året, og da holder det med et liite stykke og det kan ikke være noen svære marispan/bløtkake-greie. Spiser derimot "vanlig" godteri.

Edit: Is er jeg mer glad i!

Endret av julie90
AnonymBruker
Skrevet

Liker is selv, men kaker er jeg ganske lei av. Utenom krydderkake, men det en stund mellom hver gang.

Anonymous poster hash: 845dc...9c3
AnonymBruker
Skrevet

Bra jeg ikke er den eneste :) Føler meg så uhøflig når folk maser om at jeg MÅ smake, men jeg blir kvalm av kaker og er lei av at folk ikke respekterer det..

AnonymBruker
Skrevet

Kan også virkelig styre meg for kaker og dessert. Is er godt om det er veldig varmt. Men forstår ikke de som glefser i seg en hel boks foran tven altså!!

Anonymous poster hash: 4b61c...046

Skrevet

Jeg ELSKER kaker. Nam nam nam, kunne levd på kaker.

Is er også heeelt fantastisk. Den royal trippel isen, omg, munnorgasme here I come.

Skrevet

Jeg er lite glad i de vanlige kakene med sukkerbunn. Elsker ostekake og konfektsjokoladekake, ellers kan jeg spare meg. Is spiser jeg ikke i det hele tatt fordi det iser sånn i tennene. Spiser heller ikke kjeks, smågodt og lite chips. Går for det meste i sjokolade.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker dessverre kaker.....og is ;)

Anonymous poster hash: b3c01...13e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er motsatt. Er ikke så begeistra for snop (ikke is heller forsåvidt), men hjemmebakst, DET er godt det. :)

Anonymous poster hash: 11452...6ea
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smak og behag tenker jeg:) Hvilken grunn folk har for å ikke spise kaker er vel ett fett. Selv elsker jeg kaker! Kunne sikkert spist en hel en helt alene :fnise: Men på en måte kan jeg faktisk forstå at noen ikke liker det, det er gjerne veldig søtt og blir fort mektig og kvalmende.

Anonymous poster hash: ed637...1d4
Skrevet

Jeg elsker det meste av kaker - men spiser det sjeldent.

Gjest Belle âme
Skrevet

Liker ikkje kaker og føler det eg er helvette kver gang eg er i bursdag, for eg like det bare ikkje!

EEEEEEELSKER is! 😍😍

Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Elsker kaker men spiser det sånn ca aldri.

Gjest HeiHade
Skrevet (endret)

Begger deler er helt greit i småå mengder. Aldri noe jeg handler inn selv, men tar et lite stykke eller noen teskjeer med is hvis jeg får det servert. Som sagt, helt greit. Verken spesielt godt eller spesielt vondt.

Endret av HeiHade
Skrevet

Liker ikke kake jeg heller, synes det smaker så vondt at jeg grøsser av tanken. Av is liker jeg bare vanilje og jordbær.

AnonymBruker
Skrevet

Eneste kaken jeg spiser med glede er pavlova hvis det er maaasse frukt på toppen. Ellers vil jeg heller ha mer middag enn kake. Er ikke sånn at jeg ikke liker kake, jeg er bare ikke så glad i det - kan spise et lite stykke i bursdag osv, men ellers greier jeg meg veldig fint uten. Is er godt på sommeren når det er varmt, men helst saftis.

Anonymous poster hash: fe4df...441
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns is smaker som frossen sperm.. når det glir nedover halsen så brekker jeg meg nesten. Måtte spise is i sommer da jeg hadde halsbetennelse, da gikk det i jordbærsorbet, det går til nød. Kaker smaker bare sur sperm, jeg klarer bare ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...