Gå til innhold

Sex... jeg vil oftere enn han...


Lottami

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjæreste har vært sammen i litt over et år. Vi har hatt sex kanskje i gjennomsnitt en gang om dagen når vi er sammen. Den siste tiden har han vært sliten og det har gått ut over frekvensen her og det gjør meg frustrert.

Han vil gjerne prestere i førsteklasse i senga og han er en fantastisk elsker. men dette går også utover hyppigheten da han ikke vil gjøre noe hvis han er sliten, trøtt, sulten, stressa.... Det gjør at jeg føler meg masete og klengete og har lyst på mer enn han.

Noen som har et godt råd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og min kjæreste har vært sammen i litt over et år. Vi har hatt sex kanskje i gjennomsnitt en gang om dagen når vi er sammen. Den siste tiden har han vært sliten og det har gått ut over frekvensen her og det gjør meg frustrert.

Han vil gjerne prestere i førsteklasse i senga og han er en fantastisk elsker. men dette går også utover hyppigheten da han ikke vil gjøre noe hvis han er sliten, trøtt, sulten, stressa.... Det gjør at jeg føler meg masete og klengete og har lyst på mer enn han.

Noen som har et godt råd her?

Beste rådet er å fingre deg selv eller skaffe seg en dildo.:) Du høres slitsomt kravstor ut. Mas er ikke noe bra. Sex hver dag er det samme som pliktsex.

Anonymous poster hash: 3e153...70c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har normalt sex en gang om dagen og det er for lite? Eller er det for lite nå som han har vært sliten en periode? Altså, alle kan bli slitne. Menn er ikke duracellkaniner, men hvis en gang om dagen ikke er nok anbefaler jeg å kjøpe en vibrator og nettopp en pakke batterier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...